Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Panel Klienta – SafePlan

Pod koniec kwietnia odbył się Panel Klientów LeasePlan poświęcony nowej usłudze – SafePlan - przeznaczonej dla użytkowników aut służbowych. To program, który angażuje użytkowników i pomaga zrozumieć, że zmiana zachowań podczas jazdy pojazdem jest niezbędna dla ich bezpieczeństwa. Szkolenie składające się z części teoretycznej i praktycznej poprowadzili eksperci z zakresu bezpieczeństwa.
Nauka bezpiecznej i optymalnej jazdy jest bardzo istotna, szczególnie w odniesieniu do statystyk, wg których każdego roku na świecie w wypadkach samochodowych ginie ok. 1,3 mln ludzi a ponad 50 mln zostaje rannych. Co więcej, według badań czynnik ludzki przyczynia się do powstawania ponad 90% zdarzeń drogowych, przy czym aż 40% wypadków na drogach spowodowanych jest przez osoby użytkujące auta w celach służbowych - tego wszystkiego uczestnicy panelu dowiedzieli się z krótkiej prezentacji, która stanowiła wprowadzenie do kilkugodzinnego spotkania.


Po krótkim wprowadzeniu, uczestników panelu podzielono na dwie grupy. Jedna z grup pozostała w sali na szkoleniu teoretycznym, które poprowadził psycholog transportu Waldemar Chromiński. Pozostali uczestnicy udali się do samochodów. Za cześć praktyczną szkolenia odpowiedzialni byli instruktorzy ze szkoły jazdy. Trening praktyczny jazdy defensywnej skupiony był na wskazaniu użytkownikowi czynników, które mają wpływ na jego bezpieczeństwo i wyeliminowanie wszystkich tych, które stanowią zagrożenie na drodze.
Największym wyróżnikiem SafePlanu jest to, że w przeciwieństwie do dostępnych na rynku szkoleń z bezpiecznej jazdy, program LeasePlan skupia się bezpośrednio na problemach dotyczących konkretnego użytkownika auta. Dodatkowo, co podkreślają eksperci LeasePlan, bezpieczna i optymalna jazda to w konsekwencji również wymierne oszczędności, które może wygenerować flota.
LeasePlan zaplanował już kolejne Panele dla klientów, których celem jest nie tylko zaprezentowanie dostępnych w ofercie LeasePlan usług, ale także prezentacja nowości z oferty spółki. Takie panele pozwalają również poznać opinię nt. istniejących usług celem ich doskonalenia. Każda uwaga klientów może być inspiracją do kolejnych nowych rozwiązań.

 

LeasePlan / PD

Przeczytaj również
Popularne