Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Zmiany w strukturach działów PR marek Volkswagen oraz Volkswagen Samochody Użytkowe

Tomasz Tonder został dyrektorem PR i Corporate Affairs Groupy Volkswagen. Do jego głównych zadań należy przygotowanie strategii PR oraz Corporate Affairs dla Grupy w Polsce oraz jej efektywne wdrożenie. Strategia obejmuje obszary zarządzania wizerunkiem firmy, wzmacnianie relacji z kluczowymi klientami zewnętrznymi oraz budowanie relacji z mediami w roli rzecznika prasowego spółki. Kluczową częścią jest opracowanie komunikacji w zakresie elektromobilności.

Magda Piekarczyk do odpowiedzialności za komunikację marketingową marki Volkswagen Samochody Użytkowe dołączyła także obszar PR i jest teraz odpowiedzialna za całokształt komunikacji marki, kampanie reklamowe, marketing dealerski, działania – sponsoringowe i eventowe oraz PR. W tym roku Magda stanie przed wyzwaniem wprowadzenia na rynek odświeżonego modelu T6 oraz trzech modeli elektrycznych – Craftera, Caddy i Transportera.

Źródło: Volkswagen 

Przeczytaj również
Popularne