Skoda

Nowa Skoda z internetu

7 lutego 2019

Skoda pod koniec lutego br. uruchomi innowacyjną platformę online, oferującą samochody w leasingu. Klient będzie mógł nie tylko wybrać interesujący go samochód, ale załatwić – nie ruszając się z biura lub z domu – praktycznie wszystkie formalności.

Rynek zakupów internetowych rośnie z każdym rokiem. Dziś co drugi Polak preferuje taką formę realizacji transakcji, a zjawisko to przybiera na sile. Skoda zauważyła ten trend i próbuje się do niego dostosować. Polscy klienci jeszcze w tym miesiącu będą mogli kupić nową Skodę podobnie jak kupuje się odzież, książki czy sprzęt elektroniczny. Zakupy przez Internet gwarantują komfort oraz oszczędność coraz cenniejszego czasu. Właśnie dlatego stale zyskują one na popularności i stają się częstszym wyborem wśród konsumentów. Według raportu „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce”, odsetek internautów robiących zakupy online wzrósł w poprzednim roku do 56 proc.

Uruchomiona pod koniec lutego platforma online aut z finansowaniem leasingowym będzie dostępna zarówno dla klientów biznesowych, jak i indywidualnych. Dzięki niej każdy zabiegany przedsiębiorca będzie mógł w zaciszu swojego biura lub domu przejść się do wirtualnego salonu, wybrać auto i korzystnie je sfinansować, ograniczając formalności do absolutnego minimum. Wirtualny konfigurator, który z powodzeniem działa od wielu lat na stronie www.skoda-auto.pl pozwala wyspecyfikować wymarzone auto, dobierając do niego odpowiedni kolor nadwozia, wzór tapicerki, obręcze kół, wyposażenie podstawowe i opcjonalne. Pokazuje też precyzyjnie ile będzie on kosztował. Już wkrótce takie auto będzie można od razu wyleasingować i czekać na informację o czasie jego odbioru u najbliższego dealera Skody. Wygodne, prawda?

Nowością, którą wraz z platformą zaprezentuje Skoda, jest leasing konsumencki. Teraz klient indywidualny, podobnie jak biznesowy, będzie mógł wziąć na określonych przez siebie warunkach samochód w leasing.

Źródło, Skoda