Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

KIA Fleet Meeting

W dniach 9‒11 grudnia wraz z członkami Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych mieliśmy przyjemność gościć na spotkaniu zorganizowanym przez Kia Motors Polska. Spotkanie przygotowane dla najważniejszych klientów flotowych odbyło się w Białce Tatrzańskiej, w Hotelu Bania Thermal & Ski. Podczas trzech dni na uczestników czekało wiele atrakcji.

Pierwszego dnia fleet managerowie mieli okazję zapoznać się z gamą modelową koreańskiego koncernu. Podczas gry miejskiej uczestnicy jeździli nową Optimą. Do dyspozycji gości były także najnowsze modele ceed’a w wersji GT Line, Sorento czy elektryczny Soul. Po emocjonującej rywalizacji, w której m.in. musieliśmy wykazać się znajomością gwary góralskiej i zmierzyć się w pojedynku z profesjonalnym armwrestlerem, przyszedł czas na uroczystą kolację.

W jej trakcie, Radosław Wankiewicz, fleet sales manager w firmie Kia Motors Polska, opowiedział historię ewolucji samochodów Kia oraz zaprezentował plany flotowe i sprzedażowe na 2016 rok. Jak podkreślił, na przestrzeni ostatnich lat postrzeganie marki Kia diametralnie się zmieniło. Wynika to przede wszystkim ze zmian, jakich dokonali Koreańczycy w swoich samochodach.

Gdy spojrzeć w przeszłość, trudno oprzeć się wrażeniu, że niektóre modele nie zachwycały nie tylko wyglądem ale także walorami użytkowymi. Na szczęście te czasy dawno minęły. Momentem przełomowym nie tylko w Polsce ale także w Europie, była premiera modelu cee’d w 2006 roku.

Dosyć szybko stał się on jednym z najpopularniejszych modeli flotowych w Polsce. Obecnie koncern posiada ciekawą propozycję prawie w każdym segmencie, dzięki czemu fleet managerowie mają szeroki wybór. Nowoczesne modele, atrakcyjna polityka cenowa, 7-letnia gwarancja i rozwinięta oferta posprzedażowa to elementy, które na przestrzeni kilku ostatnich lat umocniły pozycję Kii w naszym kraju.

Zwieńczeniem pierwszego wieczoru, i tym na co wszyscy czekali, był przedpremierowy pokaz nowej Kii Sportage. Poprzednia wersja to najlepiej sprzedający się model tego producenta w naszym kraju. Patrząc na zainteresowanie, jakie wzbudził nowy Sportage wśród osób, które na co dzień zarządzają autami w polskich przedsiębiorstwach, możemy wnioskować, że samochód ma spore szanse powtórzyć sukces pierwszej generacji. Już wkrótce opublikujemy wrażenia z jazd testowych tym modelem.

Drugiego dnia mieliśmy możliwość pojeździć nie tylko samochodami marki Kia, ale także na stoku narciarskim Kotelnica. Wieczorną atrakcją był kulig. Trzydniowe spotkanie zakończyło wewnętrzne zebranie członków SKFS-u.

Stowarzyszeniu Kierowników Flot Samochodowych dziękujemy za zaproszenie, a koncernowi Kia życzymy udanego ataku na 20 000 sprzedanych samochodów w przyszłym roku.

Adam Dziedziński

Przeczytaj również
Popularne