Reklama w magazynie „Fleet”

Magazyn „Fleet” to branżowy miesięcznik dla wszystkich osób powiązanych z rynkiem flotowym w Polsce.  „Fleet” jest częścią szerszego projektu informacyjno-edukacyj­nego Fleet Meetings, którego celem jest gromadzenie i rozpowszechnianie wiedzy o najlepszych praktykach zarządzania flotą samochodową oraz pomoc decydentom flotowym w podejmowaniu optymalnych decyzji. Magazyn „Fleet” gwarantuje najnowszą wiedzę, inspirację i informację z zakresu zarządzania flotą samochodową, przybliżając nowe trendy i idee. Miesięcznik wydawany jest od 2009r. w nakładzie 12.000 egz.

Serdecznie zapraszamy wszystkie firmy, zwłaszcza: importerów i dealerów samochodowych, banki, instytucje leasingowe, koncerny paliwowe, towarzystwa ubezpieczeniowe, firmy serwisowe, oponiarskie, technologiczne, IT, a także z sektora CFM i wynajmu długoterminowego – do współpracy przy realizacji różnych projektów reklamowych.

Wśród najważniejszych produktów i eventów Fleet Meetings, które cieszą się zainteresowaniem reklamodawców i firm partnerskich należą:

Kontakt

images_stories_2014_kturczakKrzysztof Turczak
dyrektor handlowy
krzysztof.turczak@fleet.com.pl
kom.: +48 608 362 932

images_stories_2014_adziedzinskiAdam Dziedziński
kierownik ds. sprzedaży
adam.dziedzinski@fleet.com.pl
kom. +48 784 066 636