Program panelu konferencyjnego na Fleet Market 2017

Podczas tegorocznego panelu konferencyjnego, który odbędzie się 22 listopada br. w trakcie targów Fleet Market 2017 (w sali konferencyjnej w hali nr 3), eksperci rynku podejmą tematy z zakresu:

 godz. 8.30 – 10.00

TEMAT:
Istotne zmiany podatkowe 2018. VAT, CIT, PIT. Carsharing, napędy alternatywne.
PRELEGENCI:
  • ANDRZEJ DĘBIEC – Partner, radca prawny/doradca podatkowy, Kancelaria Hogan Lovells
  • ZBIGNIEW MARCZYK – Counsel, radca prawny/doradca podatkowy, Kancelaria Hogan Lovells

 godz. 10.00 – 10.20

TEMAT:
Wynajem długoterminowy w świetle nowego standardu rachunkowości międzynarodowej (MSSF 16)
PRELEGENT:
JAROSŁAW PLESKOT – Dyrektor Finansowy Carefleet S.A.

 godz. 10.20 – 10.45

TEMAT:
Jak ekologia i mobilność wpływają na europejska branżę flotową.
PRELEGENT:
STEVEN SCHOEFS – Redaktor naczelny Magazynu Fleet Europe i Global Fleet

 godz. 10.45 – 11.05

TEMAT:
W poszukiwaniu ideału, czyli czego pragną flotowcy. 5 mitów, z którymi się zderzyliśmy po wejściu na rynek B2B.
PRELEGENT:
Przedstawiciel firmy NaviExpert Sp. z o.o.

Nowoczesne formy finansowania samochodów dla MŚP.

 godz. 11.05 – 11.20

TEMAT:
Peugeot Perfect Drive , Citroën Simply Drive oraz DS Solutions.
PRELEGENT:
ADAM SAKŁAWSKI – Dyrektor Marketingu , PSA GROUPE

 godz. 11.35 – 11.50

TEMAT:
Opel Drive Plan.
PRELEGENT:
KAROL JANACZEK – B2B Account Manager Opel Poland

 godz. 11.50 – 12.15

TEMAT:
TCO – jak odczytać i analizować ważne informacje przy zakupie samochodu do firmy.
PRELEGENT:
PAWEŁ GRABARCZYK – Dyrektor Handlowy Eurotax

 godz. 12.15 – 13.00

TEMAT:
Największe wyzwania, jakie czekają rynek motoryzacyjny w Polsce i w Europie.
PRELEGENT:
JAKUB FARYŚ – Prezes Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego

 godz. 13.00 – 13.20

TEMAT:
Omoove – Shared Mobility paliwem napędowym Twojego biznesu.
PRELEGENT:
HUBERT KLUKA – OMOOVE An OCTO company

 godz. 13.20 – 13.40

TEMAT:
Zarządzanie wartością składu samochodów i wycena pojazdów używanych on- line.
PRELEGENT:
MICHAŁ WOJCIECHOWSKI – Managing Director, AUTOROLA sp. z o.o.
Andrzej Debiec

ANDRZEJ DĘBIEC

Partner, radca prawny/doradca podatkowy
Kancelaria Hogan Lovells

Andrzej Dębiec od roku 2000 współpracuje z międzynarodową kancelarią prawną Hogan Lovells. Jest odpowiedzialny za działalność departamentu podatkowego i Grupy PPP, jak również za kontakty z klientami francuskimi. W latach 1993-1994, był doradcą w Departamencie Dewizowym Ministerstwa Finansów. Pracował także dla innych, międzynarodowych kancelarii prawnych.
Andrzej Dębiec specjalizuje się w prawie podatkowym, dewizowym i celnym, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z łączeniem, przejmowaniem i nabywaniem przedsiębiorstw, projektami prywatyzacyjnymi oraz wprowadzaniem nowych produktów finansowych na polski rynek. Doradza wielu międzynarodowym korporacjom w zakresie prawno-podatkowych aspektów ich działalności. Reprezentuje także klientów w sporach przed organami podatkowymi. Od 2007 r. Andrzej Dębiec nadzoruje działalność Grupy PPP, w ramach, której odpowiedzialny jest przede wszystkim za aspekty podatkowe projektów infrastrukturalnych (optymalizacja podatkowa różnych modeli transakcji).
W styczniu 2008 został ekspertem Okręgowej Izby Radców Prawnych. Jest również ekspertem Nadzwyczajnej Komisji Sejmowej „Przyjazne Państwo”.

Zbigniew Marczyk

ZBIGNIEW MARCZYK

Counsel, radca prawny/doradca podatkowy
Kancelaria Hogan Lovells

Zbigniew Marczyk współpracę z Hogan Lovells podjął w grudniu 2007 r. Wcześniej pracował w dziale doradztwa podatkowego jednej z firm Wielkiej Czwórki. Zbigniew Marczyk posiada ponad 16-letnie doświadczenie w kompleksowej obsłudze podatkowej oraz prawnej podmiotów gospodarczych, zarówno polskich, jak i międzynarodowych.
Zbigniew Marczyk zajmuje się kompleksowym doradztwem podatkowym, ze szczególnym uwzględnieniem podatków dochodowych, podatku VAT oraz podatku od czynności cywilnoprawnych. Posiada szerokie doświadczenie w doradztwie globalnym podmiotom w efektywnym podatkowo strukturyzowaniu rozliczeń międzynarodowych, z wykorzystaniem korzystnych regulacji podatkowych innych jurysdykcji. W trakcie swojej dotychczasowej kariery zawodowej zdobył również szerokie doświadczenie w prowadzeniu spraw spornych z organami podatkowymi, świadcząc pomoc klientom zarówno na etapie kontroli podatkowych i skarbowych, jak i w postępowaniach przed organami podatkowymi i sądami. Zbigniew Marczyk zaangażowany był także w pomoc podatkową dotyczącą transakcji restrukturyzacyjnych związanych z fuzjami i przejęciami, jak również zbyciem przedsiębiorstw lub ich części.

Farys-Jakub-062

JAKUB FARYŚ

Prezes
Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego

Całe życie zawodowe związany z branżą motoryzacyjną. Karierę rozpoczął w firmie Renault, następnie pełnił funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu u wyłącznego importera samochodów marki SAAB. Kontynuacją jego pracy w motoryzacji było zarządzanie działem marketingu w Scania Polska S.A.W 2002 roku objął stanowisko dyrektora Stowarzyszenia Oficjalnych Importerów Samochodów. Od 2008 roku jest prezesem organizacji przekształconej w Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego, zrzeszającej obecnie 42 firm: producentów oraz przedstawicieli producentów pojazdów samochodowych, motocykli i skuterów w Polsce. Jako szef PZPM uczestniczy w pracach rządu i komisji parlamentarnych przy opiniowaniu projektów najistotniejszych aktów prawnych dotyczących motoryzacji.

Reprezentuje interesy firm członkowskich w organach Unii Europejskiej – w tym na forum Parlamentu Europejskiego i Komisji Europejskiej–nominowany przez Ministerstwo Gospodarki do udziału w pracach grupy wysokiego szczebla–CARS 21, jako jeden z ekspertów rządowych ds. sektora motoryzacyjnego. Regularnie uczestniczy w spotkaniach europejskich organizacji branżowych – ACEA (Europejskie Stowarzyszenie Producentów Pojazdów) i ACEM (Europejskie Stowarzyszenie Producentów Motocykli).

Jarosław Pleskot

JAROSŁAW PLESKOT

Dyrektor Finansowy
Carefleet S.A.

Absolwent Politechniki Wrocławskiej, Wydział Informatyki i Zarządzania, Mgr Inżynier Zarządzania i Marketingu.

Karierę w instytucjach bankowych rozpoczął w 2001 roku. Jego doświadczenie zawodowe oparte jest na wieloletniej współpracy z wiodącymi polskimi i międzynarodowymi instytucjami finansowymi, w tym m.in. PKO BP, Raiffeisen Bank Polska S.A., Eurobank S.A. i EFL S.A. Od 7 lat związany zawodowo z Carefleet S.A., jedną z czołowych polskich firm z branży Car Fleet Management. Jako Dyrektor Finansowy sprawuje nadzór nad finansami i budżetowaniem, zajmuje się planowaniem bieżącej i długoterminowej działalności spółki. Ponadto kieruje działem rachunkowym, finansowym oraz informatycznym Carefleet S.A.

Członek Honorowy Koła Naukowego Rynków Finansowych „Futures”, wcześniej Inicjator, założyciel i Prezes Koła Naukowego Rynków Finansowych „Futures” działającego przy Wydziale Informatyki i Zarządzania na Politechnice Wrocławskiej. Wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Autor wielu publikacji i artykułów, w tym m.in.: „Zarządzanie przez wartość” w książce „Zarządzanie na przełomie wieków” wydanej przez Hays Personnel Services Poland oraz w miesięczniku NBP „Bank i Kredyt”, w  części analitycznej badań Analizy Fundamentalnej.

Prywatnie interesuje się ornitologią, filozofią i numizmatyką.

STEVEN SCHOEFS

Redaktor Naczelny Magazynu Fleet Europe i Global Fleet

Dziennikarz z dwudziestoletnim stażem. Od ponad 15 lat związany z branżą flotową. Redaktor naczelny partnerskich magazynów Fleet Europe i Global Fleet, dwóch wiodących, międzynarodowych platform informacyjnych o zarządzaniu flotą i mobilnością. Odpowiedzialny za linię redakcyjną i zawartość merytoryczną magazynów, dodatków specjalnych oraz strony internetowej. Organizator, aktywny uczestnik oraz moderator międzynarodowych spotkań Fleet Europe Summit i Global Fleet Conference. Jako redaktor naczelny, dba o jakość treści oraz zawartość merytoryczną, puszkując i przedstawiając nowe trendy w dziedzinie zarządzania flotą i mobilnością.

TEMAT: Jak Ekologia i Mobilność wpływają na europejska branżę flotową

Pawel-Grabarczyk

PAWEŁ GRABARCZYK

Dyrektor Handlowy
Eurotax

Dyrektor Handlowy Eurotax, specjalizuje się we współpracy z dużymi instytucjami, w tym międzynarodowymi korporacjami. W swoim portfolio ma projekty z wiodącymi towarzystwami ubezpieczeniowymi, towarzystwami leasingowymi, bankami, czy też z liderami handlu detalicznego różnych branż. W pierwszych latach kariery odpowiadał za zakupy i zarządzanie flotą w dziale logistyki Grupy Generali, a zdobyta wiedza pozwala mu spojrzeć na współpracę z obu stron. W Eurotax pracuje od 2014 roku. Odpowiada za współpracę z kluczowymi klientami, w tym z polskimi przedstawicielstwami koncernów samochodowych. Szczególnie koncentruje się na współpracy z oficjalnymi programami sprzedaży samochodów używanych tworzonymi przez producentów. Odpowiada za wdrożenie produktów TCO na rynek polski.

????????????????????????????????????

KAROL JANACZEK

B2B Account Manager Opel Poland

Karol Janaczek jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Warszawskiego.

Od siedmiu lat jest związany zawodowo z marką Opel. Od 2012 prowadzi projekty ukierunkowane na rozwój sprzedaży samochodów marki Opel na rynku małych i średnich przedsiębiorstw. Obecnie odpowiedzialny jest przede wszystkim za wdrożenia, rozwój i koordynację programów leasingowych typu „white label” dedykowanych Klientom B2B. Współtwórca cieszącego się bardzo dużym zainteresowaniem programu Opel Drive Plan. Dzięki implementacji tej kompleksowej formy finansowania patrzy na rynek motoryzacyjny z wielu perspektyw oraz posiada wiedzę i doświadczenia z wielu zakątków rynku.

Karol Janaczek jest także od czterech lat odpowiedzialny za sprzedaż samochodów Opel do instytucji rządowych i samorządowych. Jego efektywne działania w tym zakresie sprawiają, że samochody marki z błyskawicą na masce dość powszechnie pełnią służbę w wielu jednostkach budżetowych.

Prywatnie jest entuzjastą klasycznej motoryzacji.

Hubert Kluka photo

Hubert Kluka

OMOOVE firma OCTO

Hubert Kluka has been working in the automotive industry for 20 years. His expertize covers business consulting, product development and company management. For more than 20 years he was  leading a development of short and long term business  strategies, he has overseen activities related to development of car security & safety systems, and car telematics in Slovakia, the Czech Republic, Hungary and Romania. More than ten years ago, he was instrumental for development of the early OEMs and aftermarket Car Security Systems which later became a bases for underpinning the Insurance Telematics Services and led to the current Shared Mobility systems.

SONY DSC

Michał Wojciechowski

Managing Director
AUTOROLA sp. z o.o.

Michał Wojciechowski – z branżą flotową związany od 2003 roku pracując dla Nissan Poland i Nissan Sales Central and Eastern Europe oraz General Motors.
Od 8 lat zajmuje się remarketingiem, od 7 lat kieruje polskim oddziałem Autorola – częścią Autorola Group, coraz więcej czasu poświęcając na wdrożenia narzędzi IT do zarządzania procesami, zarządzania wartością zapasów i analizy rynku i cen aut używanych przenosząc na krajowy grunt doświadczenia i zdobycze technologiczne z dojrzałych rynków zachodnioeuropejskich.

adam-saklawski

Adam Sakławski

Dyrektor Marketingu
PSA Finance Polska Sp. z o.o.

Menadżer i ekspert posiadający wieloletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej i finansowej.
W swojej karierze pracował zarówno po stronie przedstawicielstw marek samochodowych oraz w instytucji finansowych należących do grup kapitałowych czołowych marek Europejskich (PSA, VW, BMW) zarówno w Polsce jak i zagranicą;
Ściśle związany z Marketingiem i Sprzedażą w obszarach Zarządzania, Product Management’u, Brand Management’u, CRM.
Ostatnio bardzo zaangażowany w propagowanie i wdrażanie nowych trendów mobilności na polskim rynku, tj. programach finansowych zorientowanych na użytkowanie z gwarantowaną wartością rezydualną i usługami dodatkowymi.
Pasjonat motoryzacji.

Back to top