Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Hyundai i20 wjeżdża do salonów

Hyundai opublikował cennik oraz specyfikacje drugiej generacji modelu i20. Nowy model segmentu B będzie konkurował między innymi ze Skodą Fabią i Renault Clio.

Zbudowany na nowej platformie, Hyundai i20 po zmianach generacyjnych ma rozstaw osi wynoszący 2,57 m, czyli o 45 mm więcej niż w przypadku poprzednika. Nad "starym" i20 samochód góruje również pod względem długości (+40 mm) oraz szerokości (+24 mm). Z drugiej strony wysokość nadwozia obniżono ostatecznie o 16 mm. Pojemność bagażnika przy podniesionych siedzeniach w drugim rzędzie wynosi 326 litrów.

Hyundai-i20_2015b

Nowy Hyundai i20 wchodzi na polski rynek w czterech wersjach wyposażenia do wyboru – Classic, Classic Plus oraz Comfort i Premium.
W gamie będzie można przebierać spośród trzech silników zasilanych benzyną (75, 84 lub 100 KM), a do tego dochodzą jeszcze dwa diesle, generujące maksymalnie moc 75 lub 90 koni.

Bazowa wersja Classic kosztuje na polskim rynku od 43 900 złotych. Za wydane pieniądze klient wyjedzie z salonu egzemplarzem i20, pod maską którego pracuje wolnossący silnik 75-konny 1.2 MPI. Elementem wyposażenia standardowego są m.in. elektrycznie regulowane szyby przednie, oparcie siedzenia tylnego dzielone w proporcji 60:40, komputer pokładowy, a także półka nad przestrzenią bagażową. Za 2 500 złotych do auta można ponadto dokupić klimatyzację manualną, a za kolejne 200 złotych – dojazdowe koło zapasowe.

Hyundai-i20_2015c

Lepiej wyposażona wersja – Classic Plus – startuje natomiast z cenami od 48 700 złotych. Dla tej akurat wersji wybierać można już spośród wszystkich dostępnych w gamie jednostek napędowych. Seryjne wyposażenie obejmuje m.in. klimatyzację manualną, chłodzony schowek po stronie pasażera, lusterka boczne regulowane elektrycznie i podgrzewane, przyciemniane szyby, jak również radio z RDS oraz odtwarzaczem plików mp3.

Poziom Comfort – z cenami zaczynającymi się od 53 700 złotych – to takie elementy wyposażenia jak np. elektrycznie regulowane szyby tylne, tempomat, czujniki parkowania/tył, zdalne sterowanie systemem audio na kole kierownicy, jak również światła do jazdy dziennej LED i światła projekcyjne. Za 1 000 złotych można ponadto dokupić tzw. pakiet zimowy, który obejmuje podgrzewaną kierownicę oraz podgrzewane siedzenia z przodu.

W topowej wersji – czyli Premium – wspomniany wyżej pakiet zimowy stanowi już element wyposażenia standardowego. Bez dopłaty dostaje się też m.in. tylne światła w technologii LED, podłokietnik przedni ze schowkiem, a także opony w rozmiarze 195/55R16 oraz felgi aluminiowe. Jedyna dostępna tu odmiana silnikowa to benzynowa 1.4 MPI/100 KM.

Hyundai

Przeczytaj również
Popularne