Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
TruckCare - 1

Škoda prezentuje Štore by Auto Wimar

Štore by Auto Wimar, nowatorski projekt salonu dealerskiego Skody, który właśnie otwiera się na warszawskiej Pradze,  na ul. Grochowskiej, to odpowiedź marki na zmieniające się potrzeby oraz zachowania klientów. Miejsce to będzie wyjątkowe m.in. dzięki najwyższemu poziomowi obsługi klientów i zastosowaniu nowoczesnych technologii multimedialnych, niespotykanych dotychczas w tradycyjnych salonach samochodowych. Štore by Auto Wimar to pierwszy tego typu projekt marki Škoda w Europie. Jak zapewniają przedstawiciele Skody, dzięki nowemu obiektowi marka może być bliżej klienta, stwarzać miłą i kameralną atmosferę oraz poświęcić mu więcej czasu przy wsparciu nowoczesnych technologii.

- Štore by Auto Wimar jest odpowiedzią na zwiększającą się prędkość życia oraz chęć zaoszczędzenia jak najwięcej czasu przez klientów, szczególnie tych w metropoliach i dużych miastach. Jesteśmy przekonani że podjęte przez nas działania nie tylko zwiększą efektywność procesu zakupowego, ale pozwolą nam jeszcze bardziej zbliżyć się do klientów i odpowiadać na ich rosnące potrzeby. Cieszę się, że w tym wyjątkowym projekcie towarzyszyć będzie nam jeden z wiodących dealerów Škoda, firma Auto Wimar – mówi Tomasz Porawski, dyrektor marki Škoda w Polsce.
Štore by Auto Wimar, bo tak nazywać będzie się nowy salon Škody, zlokalizowany jest na warszawskiej Pradze Południe. To miejsce, które charakteryzuje się wysoką atrakcyjnością oraz dobrym dostępem do transportu publicznego. Jednym z założeń nowego showroomu jest tworzenie atmosfery, dzięki której odwiedzający będą mogli czuć się jak we własnym domu. O komfort klientów zadba także wyspecjalizowany zespół Škody. Jego skład będzie tworzyć 15 specjalnie przeszkolonych pracowników, którzy troszczyć się będą nie tylko o bezpośredni kontakt, ale również o utrzymanie wysokiej jakości obsługi telefonicznej i mailowej. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, które zostały poparte badaniami konsumenckimi, w salonie wydzielono dwie specjalne strefy, zapewniające prywatność i intymność. Wydłużono również godziny otwarcia salonu, który działał będzie od poniedziałku do niedzieli w godzinach 10:00 – 20:00.
W salonie znajdą się najnowsze narzędzia digitalowe oraz nowoczesne rozwiązania, które umożliwią odwiedzającym, pomimo stosunkowo niedużej powierzchni, zapoznanie się z całą ofertą marki. Na miejscu do dyspozycji klientów oddanych zostanie niemalże 20 samochodów demonstracyjnych. W przestrzeni nowo otwartego showroomu klienci będą mogli korzystać nie tylko z iPadów, ale także z interaktywnego stołu i ekranu dotykowego oraz ściany video składającej się z czterech 55-calowych telewizorów. Na wszystkich urządzeniach zainstalowano specjalną aplikację, która przez cały proces zakupowy towarzyszy zarówno kupującemu, jak i sprzedawcy.
Pierwszy tego typu salon marki w Europie, zostanie poprowadzony przez Auto Wimar, doświadczonego i silnie rozwijającego się dealera Škody. Według założonych planów, roczny potencjał sprzedażowy salonu wyniesie około 1000 samochodów. Ten niecodzienny obiekt ma powierzchnię 250m2.

PD / Skoda

Przeczytaj również
Popularne