Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Konkurencyjna wartość rezydualna Hyundaia Tucson

Według nowych badań przeprowadzonych w Europie przez niezależne organizacje związane z branżą motoryzacyjną, całkowicie nowy Hyundai Tucson utrzyma wiodącą wartość rezydualną w swojej klasie. Analiza przeprowadzona na pięciu największych rynkach wykazała także, że cena kompaktowego SUV-a po trzech latach będzie około 8% wyższa niż w poprzednim modelu.

Badania w Niemczech, Włoszech i Hiszpanii przeprowadził EurotaxGlass, we Francji magazyn L'Argus, a w Wielkiej Brytanii CAP Automotive. Wszystkie raporty prognozują imponujące wartości końcowe dla Nowego Tucsona, który ma być jednym z najlepiej sprzedających się modeli Hyundaia w Europie.

W ocenie brano pod uwagę wysoką jakość, wyróżniający design oraz komfort i wygodę codziennego użytkowania.

Przewiduje się, że Tucson zachowa 49% swojej pierwotnej ceny po trzech latach, co jest wynikiem lepszym o 8% w porównaniu do poprzedniego modelu. Badania pokazują, że nowy Tucson przewyższa średnią w segmencie C na pięciu największych rynkach utrzymując w tym samym okresie wartość większą o 2,4%.

Kluczowe elementy, które wzięto pod uwagę przy ocenie Tucsona to m.in. unikalny program 5-letniej gwarancji bez limitu kilometrów wzmacniający postrzeganie wysokiej jakości samochodu, wiodąca w klasie przestrzeń wewnątrz kabiny oraz inteligentne rozwiązania, wpływające na komfort codziennego użytkowania, jak np. otwierana elektrycznie inteligentna klapa bagażnika i rozkładane siedzenia tylne.

Przy ocenie Tucsona zwrócono także uwagę na design - wyróżniający się, w opinii oceniających, na tle konkurentów. Ma to także w istotny sposób wpłynąć na zainteresowanie Klientów nowym modelem.

Dzięki wprowadzeniu do sprzedaży Tucsona Hyundai zamierza wzmocnić swój sukces w segmencie SUV, w którym marka sprzedała już ponad 1,2 miliona samochodów.

Wartości rezydualne na wybranych rynkach: Nowy Hyundai Tucson vs. kluczowi konkurenci.

Niemcy Wartości rezydualne (RV) (%)

Modele z silnikiem Diesla RV (%)
Hyundai Tucson 49
Volkswagen Tiguan 50
Nissan Qashqai 49
Ford Kuga 47
Średnia wartość 49

Źródło: Eurotax, 36 miesięcy & 30 000 km rocznie

Wielka Brytania Wartości rezydualne (RV) (%)

Modele z silnikiem Diesla RV (%)
Hyundai Tucson 49
Volkswagen Tiguan 46
Nissan Qashqai 44
Mazda CX-5 46
Średnia dla konkurencji 45

Źródło: CAP, 36 miesięcy & 10 000 km rocznie

Francja Wartości rezydualne (RV) (%)

Modele z silnikiem Diesla RV (%)
Hyundai Tucson 48
Volkswagen Tiguan 46
Nissan Qashqai 46
Ford Kuga 43
Renault Kadjar 47
Peugeot 3008 42
Średnia dla konkurencji 45

Źródło: L’Argus, 36 miesięcy & 30 000 km rocznie

Włochy Wartości rezydualne (RV) (%)

Modele z silnikiem Diesla RV (%)
Hyundai Tucson 46
Volkswagen Tiguan 40
Nissan Qashqai 44
Kia Sportage 41
Średnia dla konkurencji 42

Źródło: Eurotax, 36 miesięcy & 30 000 km rocznie

Hiszpania Wartości rezydualne (RV) (%)

Modele z silnikiem Diesla RV (%)
Hyundai Tucson 54
Renault Kadjar 56
Nissan Qashqai 56
Ford Kuga 54
Kia Sportage 50
Średnia dla konkurencji 54

Źródło: Eurotax, 36 miesięcy & 30 000 km rocznie

Austria Wartości rezydualne (RV) (%)

Modele z silnikiem Diesla RV (%)
Hyundai Tucson 47
Volkswagen Tiguan 46
Nissan Qashqai 44
Mazda CX-5 47
Średnia dla konkurencji 46

Źródło: Eurotax, 36 miesięcy & 20 000 km  rocznie

Polska Wartości rezydualne (RV) (%)

Modele z silnikiem Diesla RV (%)
Hyundai Tucson 49
Nissan Qashqai 51
Kia Sportage 47
Toyota RAV4 50
Volkswagen Tiguan 48
Ford Kuga 45
Średnia dla konkurencji 48

Źródło: Eurotax, 36 miesięcy & 30 000 km  rocznie

 

 

 

 

Przeczytaj również
Popularne