Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Pierwsza nagroda w kategorii Car Fleet Management dla Hitachi Capital Polska

Ubiegły rok okazał się bardzo udanym dla Hitachi Capital Polska. Po przejęciu 90% udziałów w 2014 roku i dołączeniu tym samym do jednej z międzynarodowych spółek Hitachi Capital (UK) PLC, jej rozwój i docenienie przez Klientów jakości współpracy spowodowało w 2016 roku wzrost zarządzanych aut aż o 54% w stosunku do roku 2015 roku. To bardzo dobry wynik i niepodważalny sukces.

Z przyjemnością informujemy, że 31 stycznia 2016 roku na oficjalnej Gali Outsourcing Stars w Lublinie Hitachi Capital Polska Sp. z o. o. otrzymała pierwszą nagrodę w kategorii Car Fleet Management.

Celem Gali Outsourcing Stars jest branżowe podsumowanie roku (branża outsourcingu i nowoczesnych usług dla biznesu, w tym BPO/SSC/ITO/R&D, Call Contact Center, Car Fleet Management, Outsourcing Sił Sprzedaży, Archiwizacja i inne) oraz nagrodzenie najlepszych i najdynamiczniej rozwijających się dostawców usług outsourcingowych, a także instytucji z ich bezpośredniego otoczenia biznesowego.

Jest to jedyny, niekomercyjny konkurs sektora outsourcingu jaki jest realizowany w Polsce, gdzie o wygranej decydują faktyczne dane dotyczące działalności przedsiębiorstw.

Pod uwagę brany jest największy procentowy rozwój działalności operacyjnej firmy rok do roku.
Firma Hitachi Capital Polska znalazła się w gronie najprężniej działających firm w swojej kategorii.
HCPL w roku 2014 dołączyła do jednej z międzynarodowych spółek ze swojej branży, dając tym samym pierwszy krok ekspansji spółki w naszej części kontynentalnej Europy. W stosunku do poprzedniego roku zwiększyła flotę zarządzanych aut o 54% i dynamicznie zwiększa portfel obsługiwanych klientów zarówno w sektorze publicznym jak i prywatnym.

Nagrody są przyznawane za najszybszy rozwój działalności rok do roku w każdej kategorii. W przypadku Car Fleet Management brano pod uwagę:
- Wzrost liczby umów z klientami na usługę FSL (Full Service Leasing).
- Wzrost liczby aut zarządzanych w modelu FSL (Full Service Leasing).
- Największą liczbę aut w modelu FSL (Full Service Leasing) dla jednego klienta w roku 2016.
Wszystkie powyższe dane były porównane między pozostałymi firmami biorącymi udział w konkursie i na podstawie algorytmu matematycznego został wyłoniony laureat – Hitachi Capital Polska.

Źródło: Hitachi Capital Polska.

Przeczytaj również
Popularne