Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
TruckCare - 1

Hyundai nakręca Tour de Pologne

Hyundai - oficjalny partner 72. Tour de Pologne - zaprezentował na stadionie PGE Narodowym flotę samochodów, która będzie wykorzystana podczas całego wyścigu. Flota samochodów Hyundai składa się z modeli Tucson, H350, i40 wagon, i30, Santa Fe oraz Genesis i będzie wspierać organizatorów podczas całego wyścigu.

DSC_0143Tour de Pologne odbędzie się w dniach 2-8 sierpnia br. i będzie rozgrywany pod hasłem „Łączymy stolice”. W wyścigu będzie rywalizować 17 najlepszych zawodowych grup świata UCI World Teams, a także Reprezentacja Polski oraz CCC Sprandi Polkowice, które otrzymały dzikie karty.
Choć nie wszyscy o tym wiedzą, Tour de Pologne jest największą organizowaną cyklicznie imprezą sportową w Polsce. Wyścig ma niezwykle długą i bogatą tradycję – pierwszą edycję rozegrano już w 1928 roku! Od 2011 roku TdP znajduje się w elitarnym gronie największych wyścigów UCI World Tour, tuż obok Tour de France, Giro d’Italia oraz Vuelta a España.
Trasa tegorocznego Tour de Pologne łączy Warszawę z Krakowem, a jej całkowita długość wynosi 1076 kilometrów. Od 2008 roku meta wyścigu znajduje się niezmiennie w Krakowie.
Transport jest kluczem do sprawnej organizacji imprezy. Dlatego właśnie przekazujemy organizatorom Tour de Pologne flotę niezawodnych, bezpiecznych i komfortowych pojazdów, które pomogą w przedsięwzięciu. Hyundai sprawdził się już jako partner i dostawca samochodów podczas UEFA Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie, teraz samochody Hyundai dowiodą swojej niezawodności i wielofunkcyjności podczas Tour de Pologne. DSC_0024Flota samochodów Hyundai składać się z 53 samochodów Tucson, H350, i40 wagon, i30, Santa Fe oraz Genesis i będzie wspierać organizatorów podczas całego wyścigu. Dodatkowo, przed etapami organizowane będą przejazdy kolumny samochodów Hyundai.
Hyundai, jako Oficjalny Partner 72. Tour de Pologne, zorganizuje również stoiska w strefach startowych i na finiszach, gdzie prezentować będzie najnowsze modele, wśród których znajdzie się Hyundai Tucson. Poza tym Hyundai jest fundatorem nagrody głównej dla zwycięzcy wyścigu, czyli modelu Tucson z limitowanej serii Tour de Pologne.
W 2014 roku Tour de Pologne przyciągnął na trasę aż 2,7 miliona kibiców, a transmisje telewizyjne dotarły do 54 państw na całym świecie.


Hyundai / PD

Przeczytaj również
Popularne