Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Citroën C3 podbija floty

W ciągu zaledwie 4 miesięcy od wprowadzenia do sprzedaży w Polsce sprzedano 1500 Citroenów C3. Aż 500 sztuk tych pojazdów trafiło do dużych flot samochodowych. Citroena C3 wybrały m.in. takie firmy jak Europcar, Panek, Sixt oraz Play.

przod (6) (Large)Nowy Citroën C3 jest oferowany na europejskim rynku raptem od 4 miesięcy i co ciekawe, w tak krótkim czasie sprzedano go w liczbie ponad 70 000 egzemplarzy. W Polsce ten model również spotkał się z bardzo entuzjastycznym przyjęciem, ponieważ do klientów trafiło 1500 sztuk tego auta. Docenili go również czytelnicy największych magazynów motoryzacyjnych, przyznając mu tytuł lidera w kategorii samochodów miejskich.

 

 

Pierwsze sukcesy

Nowy Citroën C3 jest komplementowany za design, który jest niespotykany i bardzo oryginalny. Auto zaskakuje też wygodą. Przedsiębiorcy, którzy stanowią aż 70% siły nabywczej Citroena C3 docenili go za funkcjonalność oraz wyjątkową urodę, która wyróżnia go na tle pozostałych modeli samochodów z tego segmentu.

tyl (5) (Large)

Tomasz Chodkiewicz, dyrektor sprzedaży flotowej Grupy PSA w Polsce powiedział: „Nowy Citroën C3, to model z którym na rynku flotowym wracamy do gry w segmencie B. Mimo niespełna 4- miesięcznej obecności na polskim rynku jesteśmy nastawieni optymistycznie, bo na swoim koncie C3 ma dużą dynamikę zamówień. Ważne są dla nas również wyróżnienia, między innymi tytuł „Złotej Kierownicy” przyznanej przez czytelników tygodnika Auto Świat, międzynarodowa nagroda „Best Cars in the World” magazynu „Top Gear” oraz tytuły najlepszego samochodu miejskiego w plebiscytach „Best Cars” miesięcznika Auto Motor i Sport oraz „Auto Lider” tygodnika Motor i miesięcznika Auto Moto. Bardzo nas cieszy zaufanie jakie okazują nam duże podmioty, które zdecydowały się na zakupy nowego C3”.

To się sprzedaje

Najczęściej wybieraną wersją silnikową jest 1.2 PureTech, który rozwija moc 82KM. Citroena C3 w takiej specyfikacji wybiera aż 70% klientów. 25% zamówień dotyczy wersji z jednostką benzynową z turbodoładowaniem 1.2 PureTech 110 KM.

DSC_6206bb (Large)

Jak zauważa Krzysztof Gacek, manager ds. samochodów używanych Grupy PSA: „Poziom wyposażenia, funkcjonalność, i parametry eksploatacji samochodu pozwoliły wrócić nowemu Citroënowi C3 na właściwy poziom rynkowy wartości rezydualnych w segmencie. Według Eurotax wartości rezydualne najpopularniejszej wersji wyposażeniowej Feel, z silnikiem benzynowym 1.2 PureTech o mocy 82KM, która kosztuje 46 900 PLN będą kształtować się na poziomie 46,2 % po 48 miesiącach użytkowania i przebiegu 80 000km. Nasze analizy pokazują że, mamy podstawy przypuszczać już teraz, że w dłuższej perspektywie czasu wartości rezydualne będą jeszcze wyższe. Wskazują na to nasze pierwsze odsprzedaże nowego Citroena C3 oraz olbrzymie zainteresowanie samochodami używanymi Citroenami C3.

Przeczytaj również
Popularne