Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Hyundai zapewnia obsługę logistyczną podczas kobiecej edycji wyścigu Tour de Pologne

73. Tour de Pologne zakończył się sukcesem Tima Wellensa. Zwycięzca klasyfikacji generalnej wyścigu jeżdżący w teamie Lotto Soudal odebrał już nagrodę główną - kluczyki do samochodu Hyundai Tucson.

Jednak kolarskie emocje trwają dalej dzięki Tour de Pologne Women – kobiecej edycji wyścigu, która rozpoczęła się w poniedziałek w Zakopanem. Sponsorem wydarzenia jest Hyundai, który dostarcza flotę samochodów do logistycznej obsługi wyścigu – w jej skład wchodzą modele: Tucson, i40, Santa Fe i H350, a także dwie limuzyny Genesis.

Oprócz odpowiednio przygotowanych samochodów Hyundai zapewnia także specjalistyczny serwis aut. Ze względu na nietypowe, często odbiegające od podstawowych zasad użytkowanie samochodu w trudnym, zróżnicowanym terenie, wsparcie dedykowanych serwisantów dostępne jest dla organizatorów wyścigu 24h na dobę.

„Jedziemy tuż przed karetkami, za peletonem i samochodami teamów kolarskich. Obydwaj poruszamy się modelem Tucson – ten SUV doskonale sprawdza się na trudnych, krętych górskich etapach. Naszym zadaniem jest szybka diagnoza usterki, udzielenie „pierwszej pomocy” mechanicznej na poboczu i koordynacja akcji serwisowej”. – mówią Leszek Krzywiec i Maciej Figaszewski z działu obsługi posprzedażowej Hyundai Motor Poland.

Serwisanci są w stałym kontakcie z dedykowanymi do obsługi floty mechanikami z salonu marki Hyundai, znajdującego się najbliżej trasy danego etapu. Sami również wykonują bieżące naprawy.

„Na wyposażeniu mamy koła zapasowe do wszystkich modeli jadących się w kolumnie, podstawowe narzędzia i diagnoskop, który po podłączeniu do systemu elektronicznego samochodu pozwala nam na miejscu określić źródło usterki. Dzięki temu, mechanicy z którymi jesteśmy w stałym kontakcie wiedzą, na co się przygotować. Jednak do tej pory żadna poważniejsza pomoc nie była konieczna. Wszystkie samochody spisują się bardzo dobrze”. – dodają.

Hyundai jest Oficjalnym Sponsorem 73. Tour de Pologne. Dostarczył flotę 57 samochodów obsługujących wyścig oraz nagrody główne. Na najlepszą zawodniczkę Tour de pologne Women czeka całkowicie nowy model Hyundai Elantra.

Źródło: Hyundai 

 

Przeczytaj również
Popularne