skoda_superb_dtf (1)

Škoda Superb już w Długodystansowym Teście Flotowym!

Co: Škoda Superb

Chcesz wiedzieć jak sprawdziłaby się Škoda Superb w Twojej firmie? Chcesz poznać jej zalety i wady? Nic prostszego! Wystarczy dołączyć do Jury Długodystansowego Testu Flotowego DTF. Od dziś przez najbliższe miesiące Škoda Superb będzie poddawana drobiazgowej ocenie fleet managerów i innych specjalistów branży motoryzacyjnej. Relację z kolejnych testów przedstawimy w magazynie Fleet oraz na stronie www.fleet.com.pl.

skoda_superb_dtf (5)W niezwykle konkurencyjnym segmencie D Superb zawsze musiał oferować coś więcej aby przyciągnąć uwagę wybrednych nabywców. W modelach I- i II -generacji były to przede wszystkim obszerne wnętrze, technika Volkswagena i niezły stosunek walorów użytkowych do ceny.
Wraz z debiutem trzeciej generacji Superb zaczął kusić również atrakcyjniejszym i bardziej wysmakowanym wyglądem oraz licznymi nowinkami technicznymi. Škoda Superb powstała w oparciu o platformę MQB, co nie pozostało bez wpływu na proporcje nowego modelu. Na tej samej platformie powstały m.in. najnowszy Volkswagen Passat B8.
Nasz testowy Superb w wersji Style napędzany jest 2-litrowym Dieslem o mocy 150 KM osiągającym maksymalny moment obrotowy 340 Nm w zakresie 1750-3000 obr./min.
skoda_superb_dtf (3)Jak przystało na nowoczesny samochód Superb oferuje seryjnie lub w opcji cały zestaw asystentów wspomagających jazdę i podnoszących poziom bezpieczeństwa. We flagowcu Škody dostępny jest zatem aktywny tempomat i system Front Assist z funkcją wspomagania jazdy w korku oraz funkcja hamowania antykolizyjnego. Oczywistymi już rozwiązaniami są systemy ostrzegające o niezamierzonej zmianie pasa ruchu i obiektach w martwym polu. Po raz pierwszy w Škodzie zastosowano opcjonalną adaptacyjną regulację zawieszenia DCC, kamerę cofania czy też system wspomagający wyjazd tyłem z miejsca parkowania. Bardzo przydatnym systemem podczas jazdy w nocy będzie Smart Light Assist, dzięki któremu możemy podróżować na światłach drogowych bez oślepiania kierowców nadjeżdżających z przeciwka. Zadba o to system maskujący snop światła kierowanego na inne samochody. Dwa najmocniejsze warianty z zapłonem samoczynnym oraz iskrowym mogą również posiadać napęd na cztery koła na bazie sprzęgła Haldex-5.

Chcesz zostać jurorem w Długodystansowym Teście Flotowym DTF? Zapraszamy do rejestracji na stronie internetowej: http://fleet.com.pl/formularz-dtf/

P.D.

Print Friendly