Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Fiat Tipo w Długodystansowym Teście Flotowym!

Fiat Tipo w wersji hatchback to jedna najbardziej wyczekiwanych tegorocznych premier w segmencie kompaktów. Od lutego specjaliści branży flotowej mogą go przetestować w ramach Długodystansowego Testu Flotowego (DTF).

Nasz wybór samochodu do testu jest nieprzypadkowy. To właśnie o możliwość poznania tego modelu fleet managerowie pytają nas od kilku miesięcy najczęściej. I nie ma się co dziwić. Jest to obecnie najtańszy samochód segmentu C, który dodatkowo oferuje jedną z bardziej obszernych kabin, sensowne wyposażenie oraz szeroką gamę silników. Trzy z nich to jednostki benzynowe: 1.4 16v Fire/95 KM (127 Nm/4500 obr./min) oraz 1.6 E.torQ/110 KM (152 Nm/4500 obr./min). Najmocniejszy w gamie jest silnik 1.4 T-Jet o mocy 120 KM, który jest dostępny również z fabryczną instalacją LPG (+3,5 tys. zł). W gamie znajdziemy też diesle: 1.3 MultiJet/95 KM oraz 1.6 MultiJet/120 KM. Do testów DTF wybraliśmy Tipo hatchback w najbogatszej wersji Lounge ze 120-konnym silnikiem benzynowym 1.4 T-Jet pod maską.

Przypomnijmy, że w zeszłym roku Fiat sprzedał nad Wisłą prawie 3 tys. szt. Tipo, a więc dwa razy więcej niż planował. Wynik byłby jeszcze lepszy gdyby nie ograniczone możliwości dostaw. Na ten rok importer planuje sprzedaż ok. 6 tys. szt. Tipo z czego połowę ma stanowić wersja hatchback.

Zapraszamy do testów!

Przeczytaj również
Popularne