Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Długodystansowy Test Flotowy - Wygodny Hyundai

DTF-thKolejny juror ocenił testowego Hyundaia i30. Wojciech Przybylski z Instytutu Transportu Samochodowego podszedł do testu bardzo profesjonalnie i otrzymaliśmy od niego kompleksową ocenę auta, popartą danymi liczbowymi. Na razie jednak przedstawiamy państwu kilka słów zupełnie subiektywnej oceny wrażeń z jazdy, które pan Wojciech umieścił w naszej ankiecie: „Ogólnie samochód dobry, aczkolwiek cena wydaje się zbyt wysoka za tak zubożoną wersję. Silnik bez zarzutu, pozwala na płynną jazdę. Zawieszenie i układ kierowniczy o zbyt sportowej charakterystyce nie adekwatnej do przeznaczenia i wymagającej „obytego” kierowcy. Świetny system nagłośnienia – w tej klasie auta. Plastiki wnętrza poprawne. Wygodna pozycja za kierownicą pozwala na jazdę długodystansową. Jest parę niedopuszczalnych dla mnie braków: -        nie ma lampek oświetlenia wnętrza z przodu -        nie ma układu ściemniania oświetlenia deski i wskaźników -        trudne otwieranie daszków przeciwsłonecznych W czasie moich jazd uszkodzeniu uległa kolejna żarówka reflektora świateł mijania – sugeruję dokładne sprawdzenie napięcia zasilania reflektorów” Tak z kolei pan Wojciech podsumował ankietę dotyczącą paliwa Statoil Diesel Gold: „Do paliwa jako takiego nie mam żadnych zastrzeżeń, bo nie ma żadnych ocen porównawczych. Zużycie paliwa w rzeczywistości większe niż deklaracje fabryczne, ale te deklaracje są bazowane na powtarzalnym teście w warunkach laboratoryjnych, a nie rzeczywistej eksploatacji. W warunkach eksploatacji duży wpływ na zużycie ma kierunek wiatru, rodzaj nawierzchni, pochylenie drogi i wiele innych czynników”

Przeczytaj również
Popularne