Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

BMW218d - Alternatywa dla SUV-a

Trudno znaleźć wśród fleet managerów osobę, która łączy w sobie pasję do motoryzacji i tak fachową wiedzę. Cieszymy się, że tak zajęta osoba jak Anna Woch zechciała się podzielić z naszymi czytelnikami swoją opinią na temat BMW.

Do BMW218d xDrive Active Tourer wsiada się jak do samochodu, który użytkuje się od lat. Rozkład przycisków na kokpicie i kierownicy wielofunkcyjnej oraz tuneliku środkowym pozwala w łatwy sposób potwierdzić zamierzone czynności. Intuicyjny dostęp do sterowników pozwala szybko uruchomić pojazd i dostosować ustawienia do indywidualnych potrzeb. Dzięki komfortowym fotelom szybko dopasowuje się wygodną, dającą poczucie bezpieczeństwa, pozycję za kierownicą. Elektryczna regulacja ustawień siedziska i oparcia fotela jest prosta i bardzo intuicyjna. Ogromna szyba czołowa z dużymi prześwitami za pionowymi słupkami łączącymi się z bocznymi szybami zapewnia świetną widoczność. To okazuje się bardzo przydatne przed przekraczaniem przejść dla pieszych i ścieżek rowerowych. Mocno wysunięta do przodu deska rozdzielcza stwarza poczucie dużej przestrzeni wewnątrz auta.

Zaskakujące, nocne podświetlenie wnętrza samochodu w kolorze przepięknej czerwieni, gdzie listwy LED przedłużone zostały prawie do podświetlonych w tym samym kolorze wskaźników zegarów. W połączeniu z czarnym wnętrzem i czarną podsufitką, czynią one z tego samochodu prawdziwe cacuszko. Wnętrze jest tak cudne, że osobiście preferuję wyłącznie jazdę nocną.
Samochód testowałam w moim ulubionym, dynamicznym trybie Sport. Świetnie sprawdza się na zatłoczonych miejskich ulicach, kiedy trzeba zareagować na panujące warunki, jak też na trasie szybkiego ruchu – auto daje dużo satysfakcji z jazdy, a napęd na cztery koła zapewnia ponadprzeciętnie dobrą stabilność toru jazdy. Samochód bardzo szybko osiąga założoną prędkość, a wskazanie obrotomierza nie przekracza 2 tysięcy w momencie osiągnięcia prędkości powyżej 100 km/h.

Trudno odnieść się do samej linii nadwozia, chociaż podwyższona pozycja za kierownicą daje naprawdę duży komfort przy wsiadaniu i opuszczaniu samochodu. Model serii 2 Active Tourer to coś dla tych, którzy chcą dokonać wyboru pomiędzy hatchbackiem i SUV-em.
Co skrytykować? Właściwie nic, poza tym, że przy tak bogatym wyposażeniu przydałaby się ogrzewana kierownica. Trochę tego brakowało w chłodne, jesienne dni. Warto też się zastanowić nad lepszym rozwiązaniem mocowania ruchomych stoliczków za oparciem foteli przednich. Potrafią one łatwo wypaść, a już nie tak łatwo dadzą się ponownie zamontować.

Kto testował: <b>Anna Woch</b> - office services manager Takeda

Co: BMW218d xDrive Active Tourer

Przeczytaj również
Popularne