Wczytuje Wydarzenia

Informacje ogólne

Zapraszamy do udziału w ogólnopolskim szkoleniu dla managerów aut firmowych – FLEET MANAGEMENT TRAINING, które odbędzie się w dniach 4 – 6 października 2017 (środa – piątek), w hotelu Bania **** Thermal & Ski, w Białce Tatrzańskiej.

 

fmt-2017_grafika2a

 

O SZKOLENIU

Fleet Management Training – to  ogólnopolskie szkolenie dla managerów zarządzających flotą samochodową w firmach, organizowane corocznie przez firmę Fleet Meetings – wydawcę magazynów: Fleet, Fleet Contact, Samochody użytkowe oraz wyłącznego organizatora targów motoryzacyjnych i biznesowych Fleet Market.

Szkolenie Fleet Management Training poprowadzą specjaliści branży motoryzacyjnej, ubezpieczeniowej i serwisowej oraz eksperci z zakresu prawa i podatków, którzy zaprezentują wszystkim uczestnikom najnowsze trendy i rozwiązania.
Podczas szkolenia odbędą się wykłady, warsztaty i panele dyskusyjne. Zostaną także zaprezentowane nowe modele samochodowe oraz usługi i produkty dla flot, konkursy, a także inne atrakcje integrujące uczestników.

Szkolenie organizowane jest raz w roku, dla ok. 150 fleet managerów z całej Polski.


Przeczytaj relacje z poprzednich edycji szkolenia:

 

DO ZOBACZENIA W HOTELU BANIA THERMAL & SKI W BIAŁCE TATRZAŃSKIEJ!

hotel

Termin i miejsce

Data wydarzenia

Start:
4 października 2017 (środa)
Koniec:
6 października 2017 (piątek)

Miejsce

Hotel Bania **** Thermal & Ski
ul. Środkowa 181, Białka Tatrzańska, 34-405 Polska
Telefon:
+48 18 534 43 70

Organizator

Fleet Meetings sp. z o.o.
Telefon:
71/ 716 52 05
Email:
Strona:
http://fleet.com.pl/

Prelegenci

 Temat:KODEKS PRACY. Kierowca firmowy odpowiedzialny za powierzone mienie. Obowiązki pracodawców względem pracowników oraz pracowników względem pracodawców w odniesieniu do kodeksu pracy.

Odpowiedzialność prawna w przypadku korzystania z coraz popularniejszych usług oferujących carsharing. Czy ciążą na pracodawcy i pracowniku dodatkowe obowiązki?

Agnieszka Szczodra-Hajduk

Szczodra-Hajduk
Starszy Prawnik, Hogan Lovells

Agnieszka Szczodra-Hajduk związała się z kancelarią w 1999 roku i jest Starszym Prawnikiem w Departamencie Korporacyjnym.

Agnieszka Szczodra-Hajduk doradza polskim i zagranicznym firmom z zakresu prawa pracy, handlowego i prawa cywilnego.

Specjalizuje się w prawie pracy, a w szczególności w zawieraniu i rozwiązywaniu umów z pracownikami i menedżerami, opracowywaniu regulaminów pracy i wynagradzania, zwolnieniach grupowych, uprawnieniach związków zawodowych oraz zagadnieniach związanych z przejściem zakładu pracy. Agnieszka Szczodra-Hajduk zajmuje się również doradztwem w zakresie zakładania i bieżącej działalności spółek, przygotowuje i negocjuje kontrakty handlowe i opracowuje dokumenty korporacyjne. Ponadto bierze udział w projektach fuzji i przejęć (mergers & acquisitions), koordynuje prace zespołów prowadzących badania prawne spółek i doradza w transakcyjnych  kwestiach pracowniczych. Agnieszka Szczodra-Hajduk reprezentuje klientów przed sądami w sprawach z zakresu prawa pracy i prawa cywilnego.

Jest autorem artykułów z zakresu prawa pracy i prawa spółek. Prowadzi wykłady z prawa pracy, m.in. na studiach MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania.

Agnieszka Szczodra-Hajduk jest członkiem Izby Adwokackiej w Warszawie i Stowarzyszenia Prawa Pracy.

Temat: SERWIS. Istotna rola Fleet Managera we współpracy z firmą CFM. Relacja firmy z sektora CFM z Fleet Managerem w obszarze serwisu floty.

Robert-Polak

Robert Polak
Kierownik Działu Napraw Mechanicznych w Carefleet S.A.

Pasjonat motoryzacji, od 18 lat specjalizujący się w naprawach mechanicznych samochodów. Karierę zawodową rozpoczął w 1998 roku od stanowiska doradcy serwisowego w Autoryzowanej Stacji Obsługi jednego z wiodących na rynku producentów aut. Przez dziewięć lat zajmował się kosztorysowaniem napraw oraz nadzorem nad jakością i terminowością realizacji usług serwisowych, zdobywając doświadczenie praktyczne w obsłudze mechanicznej zarówno samochodów osobowych, jak i dostawczych.

Od 2007 roku związany z firmą Carefleet S.A., gdzie obecnie zajmuje stanowisko Kierownika Działu Napraw Mechanicznych.  Współpracuje z użytkownikami i administratorami flot, efektywnie zarządzając realizacją nawet najbardziej niestandardowych i skomplikowanych napraw. Zdobyte przez lata doświadczenie oraz wiedzę na temat funkcjonowania podmiotów zajmujących się naprawami i serwisowaniem samochodów wykorzystuje, dbając o interesy przedsiębiorców korzystających z outsourcingowych modeli finansowania flot w Carefleet S.A.

Temat: SAMOCHODY ELEKTRYCZNE I HYBRYDOWE, CARSHARING. Czynniki kształtujące wartość rezydualną. TCO. W usłudze wynajmu długoterminowego w obliczu wzrastających stawek ubezpieczeniowych i kosztów serwisu. Zarządzanie kosztami zmiennymi.

Paweł Grabarczyk
Dyrektor Handlowy Eurotax

Dyrektor Handlowy Eurotax, specjalizuje się we współpracy z dużymi instytucjami, w tym międzynarodowymi korporacjami. W swoim portfolio ma projekty z wiodącymi towarzystwami ubezpieczeniowymi, towarzystwami leasingowymi, bankami, czy też z liderami handlu detalicznego różnych branż. W pierwszych latach kariery odpowiadał za zakupy i zarządzanie flotą w dziale logistyki Grupy Generali, a zdobyta wiedza pozwala mu spojrzeć na współpracę z obu stron. W Eurotax pracuje od 2014 roku. Odpowiada za współpracę z kluczowymi klientami, w tym z polskimi przedstawicielstwami koncernów samochodowych. Szczególnie koncentruje się na współpracy z oficjalnymi programami sprzedaży samochodów używanych tworzonymi przez producentów. Odpowiada za wdrożenie produktów TCO na rynek polski.

Tematy Szkolenia

  • SERWIS. Istotna rola Fleet Managera we współpracy z firmą CFM. Relacja firmy z sektora CFM z Fleet Managerem w obszarze serwisu floty.

  • SAMOCHODY ELEKTRYCZNE I HYBRYDOWE, CARSHARING. Czynniki kształtujące wartość rezydualną.

  • TCO. W usłudze wynajmu długoterminowego w obliczu wzrastających stawek ubezpieczeniowych i kosztów serwisu. Zarządzanie kosztami zmiennymi.

  • KODEKS PRACY. Kierowca firmowy odpowiedzialny za powierzone mienie. Obowiązki pracodawców względem pracowników oraz pracowników względem pracodawców w odniesieniu do kodeksu pracy. 

  • Odpowiedzialność prawna w przypadku korzystania z coraz popularniejszych usług oferujących carsharing. Czy ciążą na pracodawcy i pracowniku dodatkowe obowiązki?

 

W tym roku spodziewamy się testować samochody elektryczne i hybrydowe. To będzie doskonała okazja do poznania oferty rynkowej, specyfiki użytkowania samochodów z napędami alternatywnymi i wykorzystania ich potencjału technologicznego w praktyce.

Formularz zgłoszeniowy

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Szkolenie Fleet Management Training 2017

Potwierdzenie należy przesłać do organizatora – najpóźniej do 29 września 2017r.

Zgłaszam udział w ogólnopolskim szkoleniu dla managerów aut firmowych FLEET MANAGEMENT TRAINING organizowanym przez firmę Fleet Meetings sp. z o.o., które odbędzie się w dniach od 4 do 6 października 2017r. w Białce Tatrzańskiej, przy ul. Środkowej 181, w Hotelu Bania**** Thermal & Ski.

Koszt uczestnictwa:

Kwota zostanie powiększona o podatek VAT 23%.

*) koszt szkolenia dla managerów zarządzających flotą samochodową w firmie niebędącej dostawcą usług dla branży flotowej
**) koszt szkolenia dla przedstawicieli firm będących dostawcami produktów lub usług dla branży flotowej, niebędących sponsorem szkolenia

Pakiet dla uczestnika obejmuje:
  • wykłady
  • warsztaty
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • 2 noclegi w pokoju jednoosobowym (od 4 do 6.10.2017)
  • całodzienne wyżywienie (śniadania, obiady, kolacje, przerwy kawowe)
  • parking

Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest wypełnienie niniejszego formularza oraz dokonanie wpłaty na konto firmy:
Fleet Meetings sp. z o.o. ul. Orłowskiego 24/1, 51-637 Wrocław,
nr rachunku: 67 1090 1522 0000 0001 1266 3771.
Wpłaty należy dokonać przed szkoleniem najpóźniej do 2 października br. na podstawie faktury pro forma (którą prześlemy do Państwa po dokonaniu zgłoszenia na szkolenie).

Dane uczestnika

Imię:

Nazwisko:

Stanowisko:

Nazwa firmy:

Ulica:

Kod:

Miejscowość:

Telefon:

E-mail:

Ilość posiadanych aut:

Uwagi:

Dane do faktury

Nazwa firmy:

Adres (ulica/numer domu):

Kod:

Miejscowość:

NIP:

Wyrażam zgodę na zbieranie i przetwarzanie podanych danych osobowych przez Fleet Meetings sp. z o.o. zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r.:

Partnerzy