Wczytuje Wydarzenia

TEMAT

Test samochodów osobowych i dostawczych

Informacje ogólne

Test Fleet Cars&Vans to wyjątkowa okazja by w bezpiecznych warunkach zapoznać się z ofertą samochodów osobowych i dostawczych. Niepowtarzalny klimat toru wyścigowego oraz urokliwe drogi wytyczone wśród Gór Świętokrzyskich nadadzą temu wydarzeniu odpowiedni klimat, a Fleet Meetings i Driving Experience – organizatorzy imprezy, sprawią że nikt nie będzie się nudził. Intensywny program testu nastawiony jest na porównanie oferty rynkowej różnych producentów w kilku segmentach, od małych aut aż po samochody

użytkowe i dostawcze. Uczestnicy podzieleni na małe zespoły będą mieli do dyspozycji kilka modułów tematycznych.

 

Liczba uczestników: 110 fleet managerów

Liczba samochodów: ok. 30 aut użytkowych i dostawczych oraz ok. 60 samochodów osobowych.
Charakter eventu:

Test popularnych samochodów flotowych. Oraz test samochodów użytkowych i dostawczych.

 

Program:

Zróżnicowane moduły testowe przygotowane pod kątem walorów użytkowych zarówno samochodów typu VAN – użytkowych i dostawczych, jak i popularnych aut flotowych, ukazujących właściwości jezdne samochodów i ich funkcjonalność. Od prób technicznych poprzez jazdę po torze wyścigowym aż po klasyczny test w formie jazdy po drogach publicznych. Wszystko to pod okiem fachowych Instruktorów Driving Experience i zaproszonych ekspertów.

 

Termin i miejsce

Data wydarzenia

8 czerwca 2016 (środa)

Miejsce

Tor „Kielce”
ul. Wykień 95, Miedziana Góra, 26-085 Polska
+ Google Map

Organizator

Fleet Meetings sp. z o.o.
Telefon:
71/ 716 52 05
Email:
Strona:
http://fleet.com.pl/

Kadra szkoleniowa

Test Fleet Cars&Vans zostanie przeprowadzony przez doświadczoną kadrę instruktorów z firmy Driving Experience. Firma Driving Experience jest partnerem merytorycznym testu.

Driving Experience

Wacław KosteckiWacław Kostecki –Założyciel SJS, były zawodnik i działacz Automobilklubu Krakowskiego, wielokrotny Dyrektor Rajdu Krakowskiego. Dziennikarz motoryzacyjny, startujący w Samochodowych Mistrzostwach Polski Dziennikarzy. Instruktor Driving Experience oraz jeden z 6 polskich trenerów AMG Driving Academy. Swoje doświadczenie budował głównie za granicą na różnych szkoleniach. Uczestnik wielu zaawansowanych kursów na Torze Nurburgring.

Mirosław GumulaMirosław Gumula –Licencjonowany, zawodowy instruktor doskonalenia techniki jazdy. Ze szkoleniami związany od 2000 r. Instruktor Driving Experience oraz jeden z sześciu polskich trenerów AMG Driving Academy. Pasjonat nowoczesnych rozwiązań techniki motoryzacyjnej. Doskonały trener. W roku 2010 uczestniczył w elitarnym szkoleniu na torze Nurburgringna Porsche 911. Przygotowany do roli Instruktora podczas wielu zagranicznych szkoleń.

Janusz DudekJanusz Dudek –Instruktor Driving Experience oraz jeden z sześciu polskich trenerów AMG Driving Academy. W pracy trenerskiej pracował z wieloma zawodnikami sportu samochodowego, w tym kilkoma Mistrzami Polski. Twórca Narodowego Testu Bezpieczeństwa na zlecenie GDDKiAoraz Onet.pl. Uczestniczył w szkoleniach ADAC, OAMTC oraz wielokrotnie w AMG Expert Training.

Dariusz KępaDariusz Kępa –Instruktor Driving Experience oraz jeden z sześciu polskich trenerów AMG Driving Academy. W zespole instruktorów SJS od 2011 roku. Od 2014 r. Szef Instruktorów SJS S.A. Jego główną zaletą pozostaje wszechstronność oraz profilowane wykształcenie pedagogiczne. Szkoleniem kierowców zajmuje się od 2005 roku.

Daniel JamrózDaniel Jamróz –Instruktor Driving Experience oraz jeden z 6 polskich trenerów AMG Driving Academy. Swą przygodę z SJS rozpoczął w 2007 r. jeszcze podczas pracy w Policji w Sekcji Ruchu Drogowego. W latach 2004-2007 rok rocznie stawał na podium prestiżowego, ogólnopolskiego Konkursu na Policjanta Roku, w 2005 sięgając po najwyższe laury. Na stałe w zespole Instruktorów od 2010 r., prowadzi zajęcia dla kierowców samochodów, jak i motocykli.

Jacek HoffmanJacek Hoffman –RATOWNIK MEDYCZNY –Specjalista w zakresie teorii ruchu samochodu. Indywidualny i drużynowy Mistrz Polski w Ratownictwie Przedmedycznym. W zespole SJS niemal od samego początku jej istnienia. Odznaczony wieloma nagrodami, w tym najbardziej prestiżowym odznaczeniem –Odznaką Zasłużony dla Ratownictwa.

Przemek Korczyński –Doskonały instruktor techniki jazdy. Od wielu lat związany ze szkoleniami kierowców. Ze swoimi umiejętnościami praktycznymi oraz doskonałą wiedzą teoretyczną dotyczącą bezpieczeństwa w ruchu drogowym, doskonale wpisał się w zespół instruktorów SJS. Dołączył do niego w 2013 r. Legitymuje się zawodowymi uprawnieniami dla samochodów osobowych oraz ciężarowych!

Krzysztof GibaKrzysztof Giba –W 2011 roku, jako 20-letni chłopak ukończył kurs Instruktora Nauki Jazdy kat. B i na stałe dołączył do grona Instruktorów SJS. Doskonały „Drifter”. Posiada dużą wiedzę praktycznego prowadzenia zarówno samochodu, jak i motocykla, którą w łatwy sposób potrafi się dzielić z uczestnikami szkoleń. Pomimo dużych umiejętności, niemal każdą wolną chwilę poświęca na swój dalszy rozwój, aktualnie przygotowując się do startów w zawodach driftingowych.

Piotr Zegarmistrz –Instruktor Driving Experience od 2006 roku. Swą pracę łączył ze startami w rajdach samochodowych. Posiadacz międzynarodowej licencji pilota (R co-driver). W sezonie 2010 z dużymi sukcesami startuje z Szymonem Kornickim(wychowankiem SJS) w pełnym cyklu Mistrzostw Polski i Mistrzostw Słowacji. Rolę instruktora SJS doskonale łączy z codzienną pracą wykładowcy na Akademii Górniczo-Hutniczej.

Ireneusz DancewiczIreneusz Dancewicz–Dołączył do zespołu na początku 2007 roku. W SJS odpowiedzialny jest przede wszystkim za organizację szkoleń z zakresu doskonalenia techniki jazdy, EcoDrivingoraz ratownictwa i pomocy przedmedycznej.Ze względu na swoją funkcję pełni także rolę instruktora. W 2009 roku na Porsche 911 uczestniczył w trwającym niemal tydzień elitarnym szkoleniu na słynnej północnej pętli toru Nurburgring.

Program

Wartości rezydualne pojazdów użytkowych: reguły rynkowe, praktyczne zastosowania i wpływ normy Euro 6.

Marcin Kardas jest absolwentem Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej. Od 1999 roku jest związany z firmą Eurotax Polska (potem EurotaxGlass’s Polska) jako analityk w Dziale Badania Rynku. Od początku odpowiada za bazy danych i produkty związane z wyceną pojazdów użytkowych, w tym unikalne rozwiązanie TruckForecast, czyli jedyne dostępne na rynku narzędzie do kalkulacji wartości rezydualnych ciężkich samochodów ciężarowych. Swoje doświadczenie wykorzystuje do specjalistycznych opracowań związanych z branżą pojazdów użytkowych oraz szkoleń dla szerokiej grupy klientów i rzeczoznawców.

PAWEŁ GRABARCZYK
Dyrektor handlowy
EurotaxGlass’s Polska Sp. z o.o.

Paweł Grabarczyk posiada blisko piętnastoletnie doświadczenie w branży finansowej. Specjalizuje się we współpracy z dużymi instytucjami, w tym międzynarodowymi korporacjami. W swoim portfolio ma projekty z wiodącymi towarzystwami ubezpieczeniowymi, czy programy ubezpieczeniowe wprowadzane do oferty banków.
Z EurotaxGlass’s Polska związany jest od stycznia 2014 roku. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach ubezpieczeniowych: Inter Partner Assistance S.A. Oddział w Polsce, Atradius Credit Insurance N.V. S.A. Oddział w Polsce i w dziale logistyki Grupy Generali, gdzie m.in. zarządzał flotą samochodów firmowych. Zdobyta wiedza pozwala mu spojrzeć na współpracę z perspektywy handlowca, ale również z perspektywy zamawiającego.
W EurotaxGlass’s kontynuuje współpracę z kluczowymi klientami, w tym z polskimi przedstawicielstwami koncernów samochodowych. Szczególną atencją darzy oficjalne programy sprzedaży samochodów używanych tworzone przez importerów.

Pętla „Leśna”

Moduł zakłada jazdę po 4-kilometrowej pętli Toru wyścigowego „Kielce”. Realizowana w systemie Lead&Follow dynamiczna próba odzwierciedlająca jazdę drogową , której celem jest sprawdzenie w bezpiecznych warunkach osiągów samochodów oraz ich właściwości jezdnych. Na module tym uczestnicy będą mieli okazję sprawdzić osiągi, precyzję prowadzenia poszczególnych modeli, pracę zawieszenia podczas szybszej jazdy czy kulturę pracy skrzyni biegów. To tutaj nasi goście będą mogli doskonale poczuć emocje związane z motoryzacją.

Mała Pętla

Techniczna próba z sekcjami zakrętów o różnej przyczepności. W programie jazdy zarówno za samochodem instruktora dyktującym tempo, punkty hamowań oraz tor jazdy, aby w pełni wykorzystać potencjał poszczególnych samochodów czy systemów, jak i jazdy indywidualne.

Emotion Tour – 2 grupy

To testy samochodów w ich naturalnym środowisku – na drodze publicznej. Specjalnie przygotowane, zróżnicowane trasy obejmują zarówno drogę szybkiego ruchu, a także kręte, klasyczne „polskie” drogi. Malownicza trasa biegnąca po Górach Świętokrzyskich, to doskonałe miejsce do testu drogowego różnych typów aut.

MODUŁ VAN

Dla samochodów użytkowych i dostawczych zostaną przygotowane specjalne próby ukazujące możliwości tego typu samochodów. Test przeprowadzony zostanie na drogach publicznych oraz na torze wyścigowym. W programie:

  • – próba zwrotności i manewrowania
  • – próba hamowania i przyspieszania
  • – test przestrzeni ładunkowej i pojemności
  • – porównanie wyposażenia oraz warunków pracy kierowcy
  • – kabina kierowcy
  • – zakup, wartość rezydualna, ASO, koszty eksploatacji.

Auta osobowe zgłoszone do Testu

Citroen C4 Picasso

Fiat 500 X

Fiat Tipo

Ford Fiesta

Ford Fiesta siódmej generacji jest oferowany od 2008 roku, ale nadal, dzięki niedawnej modernizacji, wygląda bardzo świeżo i nowocześnie. Najnowszym silnikiem pod maską Fiesty jest motor 1.0 EcoBoost dostępny w wersjach o mocy 80 KM, 100 KM, 125 KM lub 140 KM. Jednostka ta już dwukrotnie zdobyła prestiżowy tytuł Engine of the Year. W ofercie są także silniki benzynowe 1,25 o mocach 60 lub 82 KM, 1.6 o mocach 105 lub 182 KM oraz diesle 1.5 TDCi (75 lub 95 KM).

Ford Focus

Trzecia generacja Focusa pojawiła się na rynku w 2011 roku. Samochód ten, podobnie zresztą jak wcześniejsze generacje, chwalony jest m.in. za właściwości jezdne, komfort resorowania oraz precyzję prowadzenia. Focus po modernizacji zyskał m.in. nowy pas przedni (w tym nowy grill i zderzaki oraz mniejsze reflektory) upodabniający pojazd do innych nowszych modeli w gamie. Od kilku lat wyraźnie kusi przedsiębiorców benzynowymi jednostkami turbodoładowanymi EcoBoost o pojemności 1-litra i mocach 100 oraz 125 KM. W gamie znajdują się również silniki 1.6 Duratec/125 KM oraz 1.5 EcoBoost/150 KM, a także diesle 1.5 TDCi o mocach 95, 105, 120 oraz 150 KM. Producent oferuje również 2-litrowego diesla z mocą 150 lub 185 KM. Topowym wariantem w gamie Focusa jest turbodoładowany silnik benzynowy 2.0 EcoBoost/250 KM.

Ford Mondeo Titanium

Mondeo jest jednym z najchętniej wybieranych pojazdów klasy średniej przez managerów. Jako jeden z nielicznych modeli na rynku jest on dostępny w wersji sedan, liftback oraz kombi. Gama silników składa się z jednostek benzynowych 1.0 EcoBoost 125 KM, 1.5 EcoBoost 160 KM, 2.0 EcoBoost 203 oraz 240 KM. Równie imponująca jest liczba wariantów wysokoprężnych, na którą składają się silniki 1.5 TDCi 120 KM, 2.0 TDCi – 150, 180 oraz 210 KM. Nowość Forda jest dostępna także w wersji hybrydowej. Wówczas pojazd jest napędzany przez 2-litrowy silnik benzynowy (140 KM/173 Nm przy 4000 obr./min.) współpracujący z motorem elektrycznym (120 KM/240 Nm). Oba silniki wytwarzają w tandemie łącznie 187 KM i max. 175 Nm momentu obrotowego, który jest przenoszony na przednie koła poprzez bezstopniową skrzynię eCVT.

Ford C-Max

Ford S-Max

Minivan klasy średniej – S-Max – ma w założeniu producenta wypełnić lukę między kompaktowym S-Maxem a jeszcze bardziej luksusowym modelem Galaxy. Druga generacja tego modelu pojawiła się na rynku w 2014 roku. S-Max jest dostępny w wersji 5- oraz 7-osobowej. Gamę silników stanowią dwie jednostki benzynowe 1.5 Ecoboost oraz 2.0 EcoBoost o mocach odpowiednio 160 oraz 240 KM. Jeszcze bogatsza jest paleta diesli TDCi, która składa się z motorów o mocy 120, 150 ,180 i 210 KM. Topowe diesle są dostępne również w wersji z napędem na cztery koła.

Hyundai Elantra

Hyundai i20

Hyundai i30

Hyundai i40

Hyundai Santa Fe

Hyundai Tucson

Opel Astra

Opel Astra ST

Opel Corsa LPG

Opel Insignia Country Tourer

Peugeot 308 GT SW

Peugeot 308 GTi

Peugeot 508 RXH

Renault Kadjar

Renault Megane

Toyota Prius

Toyota RAV4

Auta użytkowe i dostawcze zgłoszone do Testu

Citroën Berlingo VAN

Citroën Jumper

Dacia Dokker

Fiat Doblo Cargo

Fiat Fiorino

Fiat Fullback

Ford Tourneo Connect

Kompaktowy kombivan Forda w wersji użytkowej (Transit Connect) jest laureatem prestiżowego konkursu Van of the Year 2014. Wersja osobowa – Tourneo Connect – w bardzo udany sposób łączy w sobie cechy minivana (komfort jazdy, przytulność wnętrza) oraz pojazdu dostawczego (praktyczność i obszerność kabiny). Tourneo Connect jest dostępny również w wersji Grand – wydłużonej o 40 cm (do 481, 8 cm). Oferuje ona dodatkowy rząd siedzeń oraz większą o 210 l pojemność ładunkową (2620 l).
Do napędu tego modelu wykorzystywane są wyłącznie 1, 5-litrowe diesle o mocach 100 i 120 KM. Mocniejszy wariant można zamówić także ze skrzynią automatyczną PowerShift.

Ford Tourneo Courier

Transit Courier (wersja użytkowa) oraz Tourneo Courier (wersja osobowa) pojawiły się w ofercie Forda w 2014 roku. Samochody te powstały w oparciu o płytę podłogową znaną z Fiesty i minivana B-Max.
Tourneo Courier ma długość 415, 7 cm, ale równocześnie wysokość aż 172, 3 cm. To 23 cm więcej niż w modelu Fiesta. Pojemność bagażnika za tylną kanapą wynosi 395 litrów (do wysokości rolety), czyli tyle co w kompaktach. Za to po złożeniu kanapy ładownia powiększa się do 1656 litrów, a więc wartości jakiej nie osiąga część modeli kombi segmentu D. Gama silników modelu Tourneo Courier składa się z jednostki benzynowej 1.0 EcoBoost 100 KM oraz diesla 1.5 TDCi dostępnego w wariantach o mocy 75 KM oraz 95 KM.

Ford Tourneo Custom

Tourneo Custom (wersja osobowa) oraz Transit Custom (wersja użytkowa) miały zastąpić w gamie mniejsze modela Forda Transita. Modele te konkurują na rynku m.in. z Renault Trafic oraz Volskwagenem T6/Transporter. Tourneo Custom jest oferowany w dwóch długościach: L1 o długości nadwozia 497 cm (rozstaw osi: 293 cm) oraz L2 – 534 cm (z rozstawem osi: 330 cm). Do napędu modelu Tourneo Custom wykorzystywane są wyłącznie diesle 2.2 TDCi o mocach 125 i 155 KM.

Ford Transit

Transit jest od dekad najpopularniejszym pojazdem użytkowym Forda w Europie. Atutami tego samochodu są m.in. bogaty wybór wersji (450) oraz możliwość wyboru osi, na którą napędzany jest pojazd, co ma oczywiście wpływ na jego ładowność. Nabywca ma do wyboru furgony z dwoma rozstawami osi (3300 lub 3750 mm), dwiema wysokościami i trzema długościami nadwozia (5531–6704 mm) o DMC 2900–4700 kg. Dzięki temu pojemność przedziału ładunkowego waha się od 9, 6 do aż 15, 1 m3. Do wyboru są również samochody z krótką lub długą kabiną pasażerską, wersje kombi, a w oparciu o te same nadwozia powstają tylnonapędowe busy, mogące przewozić od 12 do 18 pasażerów. W ofercie Forda znajdziemy pojazdy z krótką lub przedłużoną kabiną oraz podwozie pod zabudowę. To aż 5 modeli różniących się długością ramy (2775–5147 mm), rozstawem osi (3137–4522 mm), dopuszczalną masą całkowitą (3, 1–4, 7 tony). Do napędu modelu Transita wykorzystywane są wyłącznie diesle 2.2 TDCi o mocach 100, 125 lub 155 KM.

Hyundai H350

IVECO Daily

Nowy Daily to całkowicie zmodernizowany pojazd i lider w swojej kategorii pod względem efektywności wykorzystania przestrzeni ładunkowej. Jego atutami są największa w tej klasie pojazdów kubatura przedziału towarowego (19,6m³) i ładowność, komfort porównywalny z samochodem osobowym, a także zwrotność i jeszcze niższe zużycie paliwa.
Nowy Daily teraz dostępny także z nową 8 biegową automatyczną skrzynią biegów HI-MATIC, ustanawiającą najwyższe standardy pod względem elastyczności, efektywności, zużycia paliwa oraz komfortu jazdy.

Mercedes Citan 109 CDI

Mercedes oferuje Citana w trzech wariantach nadwozia (furgon, mixto i kombi) oraz w trzech długościach (kompakt, długi i ekstra długi). Warianty te mają długość odpowiednio 394 cm, 432 cm i 471 cm dysponując przestrzenią ładunkową o pojemnościach 2, 4, 3, 1 i 3, 8 m3. W najdłuższej wersji Furgon możemy przewieźć przedmioty o długości nawet 213 cm a w najbardziej wytrzymałej załadujemy nawet 810 kg. W wersji osobowej Kombi przy komplecie pasażerów mamy jeszcze do dyspozycji bagażnik o pojemności 685 litrów i długości 95 cm. Może on być oddzielony od części pasażerskiej siatką zabezpieczającą. Powiększenie przedziału ładunkowego jest bardzo proste – wystarczy kilka ruchów ręką aby złożyć dzielone asymetrycznie oparcia i uzyskać płaską podłogę. Wówczas kubatura ładowni sięga 3000 litrów. Przez tylne asymetrycznie dzielone drzwi, otwierane pod kątem 180 stopni, możemy bez problemu, po podniesieniu na wysokość 57 cm na jakiej znajduje się podłoga, załadować europaletę o maksymalnej wysokości 112 cm. Szerokość tylnego otworu drzwiowego, jest bardzo zbliżona do odstępu między nadkolami i wynosi 122 cm. Citana w wersji Furgon Długi możemy obciążyć maksymalnym ciężarem od 545 do 700 kg. Dostawczak Mercedesa daje możliwość ciągnięcia przyczepy o masie 1050 kg (hamowana) lub 660-680 kg (niehamowana). Wersja osobowa może holować przyczepę hamowaną o 300 kg cięższą.
Do napędu Citanów służą 1, 5-litrowe diesle OM 607 oferowane w trzech wariantach mocy: 75, 90 i 110 KM. Ponadto możemy nabyć tego dostawczaka z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.2 litra o mocy 114 KM.

Mercedes Klasa V

Mercedes klasy V zastąpił w 2014 roku produkowanego przez 11 lat luksusowego vana Viano.
Klasa V to największy luksusowy model w ofercie Mercedesa. Zbudowano go w oparciu o płytę podłogową poprzednika, którą poddano modyfikacjom. Nowy model jest oferowany w dwóch rozstawach osi (320 i 343 cm) i trzech wariantach długościowych (489, 5 cm, 514 cm oraz 537 cm). Pod maską klasy V pracuje wyłącznie czterocylindrowa jednostka diesla o pojemności 2.1-litra oferowana w trzech wariantach: V200 CDI (136 KM, 330 Nm), V220 CDI (163 KM, 380 Nm) oraz V250 BlueTec (190 KM, 440 Nm). Napęd na przednie koła jest przenoszony przez skrzynie manualne o sześciu przełożeniach bądź automatyczną skrzynię 7G-Tronic Plus (standard w wersji V250). W nowej klasie V nie zabrakło wielu systemów z zakresu bezpieczeństwa czynnego i biernego. W standardzie każdej wersji znajdziemy: system przeciwdziałający podmuchom bocznym, asystentów pasa ruchu, kamery 360 stopni, asystenta parkowania czy też systemy wykrywające zmęczenie kierowcy i znaki drogowe. Według producenta, wyraźnie poprawiło się wygłuszenie kabiny, w której jest średnio o 3dB ciszej przy 120 km/h niż w poprzedniku Viano. Pokonujących dalekie trasy z pewnością ucieszy zwiększenie interwałów serwisowych z 25 tys. km w poprzedniku do 40 tys. km obecnie. Mercedes klasy V, podobnie jak Vito, powstaje w hiszpańskiej fabryce koncernu w miejscowości Vitoria.

Mercedes Sprinter 316

2016-Mercedes-Benz-sprinter-A1

Sprinter jest najpopularniejszym samochodem dostawczym w ofercie Mercedesa. Duża w tym zasługa rozbudowanej liczbie dostępnych wersji, szerokimi możliwościami zabudowy, sporej gamie silników oraz rozbudowanej sieci. Sprinter jest oferowany w wersjach m.in. podwozie pod zabudowę, skrzyniowej, furgon oraz minibus. Kubatura ładowni wersji furgon może wynosić od 7, 1 m3 do 17 m3, a jej długość sięga nawet 480 cm. Do napędu Sprinterów służą 2, 2-litrowe silniki diesla o mocach od 95 KM do 163 KM, 3-litrowy diesel o mocy 190 KM. W gamie jest też jednostka benzynowa 1.8/156 KM oraz wariant na CNG (316 NGT). Producent oferuje wersje ze skrzynią mechaniczną lub też automatyczną 7G-Tronic. W gamie znajdziemy również wersje 4×4.

Mercedes Vito 114 CDI

Vito-UK-0

Mercedes Vito trzeciej generacji to klasyczny przedstawiciel średnich samochodów dostawczych o DMC 2, 5-3t. Obecna generacja miała swoją premierę w 2014 roku. Mercedesa. Zbudowano go w oparciu o płytę podłogową poprzednika, którą poddano modyfikacjom. Dostawczak niemieckiej marki jest dostępny w dwóch rozstawach osi. Vito z krótszym rozstawem (300 cm) jest oferowany w dwóch wariantach długości: 489, 5 cm lub 514 cm. W tych wersjach długość ładowni sięga odpowiednio 258, 6 cm oraz 283 cm. Vito z większym rozstawem osi (343 cm) ma z kolei długość 537 cm i ładownię o długości 306 cm. Pod maską Vito znajdziemy silniki diesla: 1.6 l o mocy 88 KM (109 CDI) lub 114 KM (111 CDI). Mocniejszy wariant o pojemności 2, 1 litra osiąga moc: 136 KM (114 CDI), 163 KM (116 CDI) lub 3.0/190 KM (119 Bluetec). Producent oferuje wersje ze skrzynią mechaniczną lub też automatyczną 7G-Tronic. W gamie znajdziemy również wersje 4×4.

Opel Combo

Opel Movano 4×4

Opel Vivaro

Peugeot Boxer Furgon

Peugeot Partner

Renault Master

Renault Trafic Combi

Toyota Hilux

Volkswagen Caddy Alltrack

Nowy Volkswagen Caddy Alltrack, zastąpił dobrze wszystkim znanego Caddy Crossa. Auto z elementami stylistycznymi typowymi dla samochodów terenowych można kupić w wersji furgon lub osobowej. Model ten czuje się idealnie poza utwardzonymi drogami jak i w miejskim zgiełku. Dzięki swojej nowoczesnej stylistyce, funkcjonalnym bocznym drzwiom przesuwnym i systemom wspomagającym kierowcę sprawdza się na zatłoczonych miejskich ulicach i wąskich parkingach. Do seryjnego wyposażenia tego modelu należy – między innymi – system „Front Assist”, który monitoruje otoczenie przed samochodem, funkcja hamowania awaryjnego w mieście (City Emergency Braking), a także system automatycznego hamowania po kolizji. Dwie wersje silnikowe Caddy Alltracka – 2.0 TDI o mocy 90 kW/122 KM i 110 kW/150 KM – można zamówić z napędem na cztery koła 4MOTION. Napęd na cztery koła poprawia trakcję Alltracka zarówno na asfaltowych drogach, jak i poza nimi i dobrze pasuje do zewnętrznego stylu auta.

Volkswagen Caddy Furgon

Volkswagen Caddy czwartej generacji jest zwrotny i komfortowy jak samochód osobowy, jednocześnie zapewniając przestronną przestrzeń ładunkową typową dla aut użytkowych. Dzięki licznym opcjom wyposażenia, bez najmniejszego problemu dopasowuje się do szczególnych wymagań klientów. Podczas projektowania Volkswagena Caddy, pod uwagę brane były wszystkie aspekty codziennej pracy, od bezpiecznego przewozu pasażerów po transport towarów. Przestrzeń ładunkowa zmienia się w zależności od przeznaczenia: przesuwne drzwi, ściany działowe, podłoga, systemy mocowania ładunku, kratka ochronna lub systemy wentylacyjne. Bo tylko w ten sposób możemy zapewnić, że każdy ładunek bezpiecznie dojedzie do celu.

Volkswagen Crafter Furgon

Crafter to najpotężniejszy, samochód użytkowy wśród Volkswagenów. Oferuje olbrzymią różnorodność dostępnych wersji oraz posiada wyjątkowo szerokie drzwi przesuwne w wersjach Furgon i Kombi, dużą ładowność połączoną z doskonałą ergonomią wnętrza oraz doskonałe silniki TDI. Crafter to pełen zalet samochód, któremu zaufało już wielu klientów instytucjonalnych i indywidualnych. Samochód idealny dla klientów flotowych, którzy cenią niezawodność i wydajność. Volkswagen Crafter jest jedynym samochodem w segmencie, który posiada 3-letnią bezpłatną gwarancję fabryczną.

Volkswagen Transporter Furgon

Transporter szóstej generacji jest wyjątkowy i wyróżnia się na tle swoich konkurentów zindywidualizowanym charakterem, zachowując przy tym wszystkie cenione przez użytkowników, zalety swoich legendarnych poprzedników. Wartość rezydualna nowego Transportera utrzymuje najwyższy w segmencie parametr i zdecydowanie wyróżnia ten model na tle konkurencji. Szósta generacja Transportera może pochwalić się komfortowym i ergonomicznym wyposażeniem kabiny pasażerskiej, która wzbogacona została o nowoczesne systemy multimedialne, elementy stylizacyjne i przemyślany system funkcjonalnych schowków. Model ten charakteryzuje się wysokiej jakości zawieszeniem dającym wyjątkowy komfort jazdy i dynamiką szczególnie docenianą podczas jazdy miejskiej. Kierowcy znajdą w nim systemy wspomagające i dbające o ich bezpieczeństwo: system rozpoznający zmęczenie kierowcy, kamerę cofania rear view, automatyczny tempomat ACC, asystenta hamowania, parkpilota i system automatycznego hamowania po kolizji.

Atrakcje

Na Uczestników Fleet Cars&Vans czekają dodatkowe atrakcje, w tym m.in.: :

 

Wieczór szkocki i irlandzki

Podczas wieczornego spotkania w hotelu Słoneczny Zdrój, wszyscy Goście Fleet Cars&Vans, za sprawą wyjątkowego artysty Przemka Wawrzyniaka, poczują smak prawdziwej Szkocji i usłyszą szkockie dźwięki. Dodatkowo zespół tańca irlandzkiego ELLORIEN przy dźwiękach muzyki celtyckiej przeniesie wszystkich do pięknej Irlandii.

Prowadzący: Przemek Wawrzyniak

Przemek Wawrzyniak, muzyk grający na dudach szkockich i fletach irlandzkich. Pasjonat szkockiej kultury, muzyki i whisky. Poprowadzi dla Państwa degustację znakomitych szkockich whisky single malt oraz Szkocki Quiz z nagrodami. Cały wieczór będzie ciekawą podróżą do Szkocji i Irlandii, ze sporą dawką emocji, dobrej whisky, szkockiej muzyki i atrakcyjnych elementów – pokazów artystycznych.

 

Zespół Ellorien

ELLORIEN to wrocławski zespół tańca irlandzkiego. Tancerki połączyła pasja do tańca i muzyki celtyckiej. Na stylistykę choreografii zespołu miała wpływ współpraca z Sarah Clark TCRG – solistką znanych na całym świecie spektakli tanecznych Lord of the Dance oraz Feet of Flames. Tancerki zaprezentują kilka bardzo efektownych tańców irlandzkich oraz poprowadzą naukę prostego tańca (krótkie warsztaty).

 

Strefa hotelowa

Hotel Słoneczny Zdrój Medical SPA & Wellness to czterogwiazdkowy designerski i nowoczesny obiekt w Busku-Zdroju, który urzeka elegancją, ale i wysokim standardem oferowanych usług. To tutaj po dniu pełnym wrażeń oraz emocji podsumujemy całodniowe testy, z przyjemnością wymieniając się wspólnymi doświadczeniami na temat poszczególnych modeli samochodów i nie tylko! Zapraszamy także do chwili relaksu w niesamowitej strefie Medical SPA & Wellness!

Partnerzy

aldcarefleetford-min-220x125Iveco158x90

 

ORGANIZATORZY

 

Fleet Meeting logodriving experience logo