Wczytuje Wydarzenia

TEMAT

Dwudniowa impreza, z elementami szkolenia jazdy i testów samochodów klasy premium.

Informacje ogólne

USER CHOOSER – to określenie na możliwość wyboru samochodu służbowego przez samego użytkownika. Są to samochody dostarczane pracownikom jako dodatkowe świadczenia w pakiecie wynagrodzeń. Wybór takiego samochodu jest zwykle bardziej elastyczny a czasami nawet jest to wolny wybór pracownika. I to właśnie samochody będące nie tylko narzędziem pracy, ale także benefitem dla pracowników będą przedmiotem testu Fleet Auto Premium.

Test Fleet Auto Premium dedykowany jest dla starannie wybranego grona ekspertów odpowiedzialnych za samochody w dużych flotach z różnych branż, a także przedstawicieli firm leasingowych i z sektora Car Fleet Management.

Test został przewidziany na czterech próbach dedykowanych poszczególnym segmentom. Uczestnicy testu będą mieli możliwość poznać zalety samochodów począwszy od segmentu D, przez limuzyny, crossovery i SUV-y, czyli segmenty spośród których managerowie najczęściej wybierają samochody dla siebie.

Liczba uczestników: 32 osoby
Liczba samochodów: 30 modeli

Program: Zakłada dużą ilość jazdy. Stworzony w taki sposób, aby dostarczyć sporą dawkę pozytywnych emocji z jazdy w różnych warunkach – od zamkniętego toru poprzez klasyczny test w formie jazdy po drogach publicznych, aż po elementy off-road’u.

Samochody do testów: Test jest przeznaczony wyłącznie dla samochodów z segmentów D i wyższych. W teście weźmie udział 30 samochodów do jazdy, po 8 szt. na moduł.
Test został przewidziany na czterech próbach dedykowanych poszczególnym segmentom: duża i mała pętla, emotion tour (sugerowane także cabriolety), strefa SUV, oraz jazda miejska. Dodatkowo każdy Importer może skorzystać z ekspozycji stałej, po jednym miejscu na markę.

Ankieta oceniająca parametry testowanych samochodów: Parametry każdego z samochodów będą podlegały ocenie uczestników. Ankiety będą miały charakter informacyjny i merytoryczny (dostęp do nich będą mieli uczestnicy testu i przedstawiciele koncernu) a opisane w nich samochody nie będą na ich podstawie szeregowane. Ideą jest stworzenie merytorycznej wartości dla potencjalnych kupców, a nie stopniowanie samochodów i wybór najlepszych w danym segmencie.

Szczegóły oferty: Charakter imprezy oparty jest na 4 modułach umożliwiających zarówno testowanie samochodów, jak i bezpośrednie porównanie oferty rynkowej różnych producentów w danym segmencie. Harmonogram zakłada bardzo dużą ilość jazdy za kierownicą, dużą ilość modeli oraz możliwość przetestowania każdego z nich.

Termin i miejsce

Data wydarzenia

10 czerwca 2015 (środa)

Miejsce

Tor „Kielce”
ul. Wykień 95, Miedziana Góra, 26-085 Polska
+ Google Map

Organizator

Fleet Meetings sp. z o.o.
Telefon:
71/ 716 52 05
Email:
Strona:
http://fleet.com.pl/

Kadra szkoleniowa

Test Fleet Auto Premium zostanie przeprowadzony przez doświadczoną kadrę instruktorów z firmy Driving Experience. Firma Driving Experience jest partnerem merytorycznym testu.

Driving Experience

Wacław KosteckiWacław Kostecki –Założyciel SJS, były zawodnik i działacz Automobilklubu Krakowskiego, wielokrotny Dyrektor Rajdu Krakowskiego. Dziennikarz motoryzacyjny, startujący w Samochodowych Mistrzostwach Polski Dziennikarzy. Instruktor Driving Experience oraz jeden z 6 polskich trenerów AMG Driving Academy. Swoje doświadczenie budował głównie za granicą na różnych szkoleniach. Uczestnik wielu zaawansowanych kursów na Torze Nurburgring.

Mirosław GumulaMirosław Gumula –Licencjonowany, zawodowy instruktor doskonalenia techniki jazdy. Ze szkoleniami związany od 2000 r. Instruktor Driving Experience oraz jeden z sześciu polskich trenerów AMG Driving Academy. Pasjonat nowoczesnych rozwiązań techniki motoryzacyjnej. Doskonały trener. W roku 2010 uczestniczył w elitarnym szkoleniu na torze Nurburgringna Porsche 911. Przygotowany do roli Instruktora podczas wielu zagranicznych szkoleń.

Janusz DudekJanusz Dudek –Instruktor Driving Experience oraz jeden z sześciu polskich trenerów AMG Driving Academy. W pracy trenerskiej pracował z wieloma zawodnikami sportu samochodowego, w tym kilkoma Mistrzami Polski. Twórca Narodowego Testu Bezpieczeństwa na zlecenie GDDKiAoraz Onet.pl. Uczestniczył w szkoleniach ADAC, OAMTC oraz wielokrotnie w AMG Expert Training.

Dariusz KępaDariusz Kępa –Instruktor Driving Experience oraz jeden z sześciu polskich trenerów AMG Driving Academy. W zespole instruktorów SJS od 2011 roku. Od 2014 r. Szef Instruktorów SJS S.A. Jego główną zaletą pozostaje wszechstronność oraz profilowane wykształcenie pedagogiczne. Szkoleniem kierowców zajmuje się od 2005 roku.

Daniel JamrózDaniel Jamróz –Instruktor Driving Experience oraz jeden z 6 polskich trenerów AMG Driving Academy. Swą przygodę z SJS rozpoczął w 2007 r. jeszcze podczas pracy w Policji w Sekcji Ruchu Drogowego. W latach 2004-2007 rok rocznie stawał na podium prestiżowego, ogólnopolskiego Konkursu na Policjanta Roku, w 2005 sięgając po najwyższe laury. Na stałe w zespole Instruktorów od 2010 r., prowadzi zajęcia dla kierowców samochodów, jak i motocykli.

Jacek HoffmanJacek Hoffman –RATOWNIK MEDYCZNY –Specjalista w zakresie teorii ruchu samochodu. Indywidualny i drużynowy Mistrz Polski w Ratownictwie Przedmedycznym. W zespole SJS niemal od samego początku jej istnienia. Odznaczony wieloma nagrodami, w tym najbardziej prestiżowym odznaczeniem –Odznaką Zasłużony dla Ratownictwa.

Przemek Korczyński –Doskonały instruktor techniki jazdy. Od wielu lat związany ze szkoleniami kierowców. Ze swoimi umiejętnościami praktycznymi oraz doskonałą wiedzą teoretyczną dotyczącą bezpieczeństwa w ruchu drogowym, doskonale wpisał się w zespół instruktorów SJS. Dołączył do niego w 2013 r. Legitymuje się zawodowymi uprawnieniami dla samochodów osobowych oraz ciężarowych!

Krzysztof GibaKrzysztof Giba –W 2011 roku, jako 20-letni chłopak ukończył kurs Instruktora Nauki Jazdy kat. B i na stałe dołączył do grona Instruktorów SJS. Doskonały „Drifter”. Posiada dużą wiedzę praktycznego prowadzenia zarówno samochodu, jak i motocykla, którą w łatwy sposób potrafi się dzielić z uczestnikami szkoleń. Pomimo dużych umiejętności, niemal każdą wolną chwilę poświęca na swój dalszy rozwój, aktualnie przygotowując się do startów w zawodach driftingowych.

Piotr Zegarmistrz –Instruktor Driving Experience od 2006 roku. Swą pracę łączył ze startami w rajdach samochodowych. Posiadacz międzynarodowej licencji pilota (R co-driver). W sezonie 2010 z dużymi sukcesami startuje z Szymonem Kornickim(wychowankiem SJS) w pełnym cyklu Mistrzostw Polski i Mistrzostw Słowacji. Rolę instruktora SJS doskonale łączy z codzienną pracą wykładowcy na Akademii Górniczo-Hutniczej.

Ireneusz DancewiczIreneusz Dancewicz–Dołączył do zespołu na początku 2007 roku. W SJS odpowiedzialny jest przede wszystkim za organizację szkoleń z zakresu doskonalenia techniki jazdy, EcoDrivingoraz ratownictwa i pomocy przedmedycznej.Ze względu na swoją funkcję pełni także rolę instruktora. W 2009 roku na Porsche 911 uczestniczył w trwającym niemal tydzień elitarnym szkoleniu na słynnej północnej pętli toru Nurburgring.

Uczestnicy

Test Fleet Auto Premium dedykowany jest dla starannie wybranego grona ekspertów odpowiedzialnych za samochody w dużych flotach z różnych branż, a także przedstawicieli firm leasingowych, i z sektora Car Fleet Management.

Program

Uczestnicy podzieleni na małe zespoły będą mieli okazję spróbować swych sił w następujących aktywnościach:

Pętla „Leśna”

Driving_Experience064Moduł zakłada jazdę po 4-kilometrowej pętli Toru „Kielce”. Dynamiczna i bardzo emocjonująca próba, której celem jest sprawdzenie w bezpiecznych warunkach osiągów samochodów o sportowej, bądź usportowionej charakterystyce. Realizowana w systemie Lead&Follow. Na module tym uczestnicy będą mieli okazję sprawdzić osiągi, precyzję prowadzenia poszczególnych modeli, pracę zawieszenia podczas szybszej jazdy czy kulturę pracy skrzyni biegów. To tutaj nasi goście będą mogli doskonale poczuć emocje związane z motoryzacją.

Mała Pętla

AMG_Academy_Kielce_2013_DDS0090

Techniczna próba z sekcjami zakrętów o różnej przyczepności. Zakłada możliwość testów mniejszych samochodów klasy premium,niejednokrotnie o skutecznie budowanym przez producentów dynamicznym wizerunku. W programie jazdy zarówno za samochodem instruktora dyktującym tempo, punkty hamowań oraz tor jazdy, aby w pełni wykorzystać potencjał poszczególnych samochodów czy systemów jak i jazdy indywidualne!

Emotion Tour

Emotion tour MALE001To testy samochodów w ich naturalnym środowisku –na drodze publicznej. Specjalnie przygotowana trasa o długości ok. 40 km obejmuje zarówno drogę szybkiego ruchu, a także kręte, klasyczne „polskie” drogi. Malownicza trasa biegnąca po Górach Świętokrzyskich, to doskonałe miejsce do testu limuzyn i kabrioletów.

Strefa SUV

korses080714Popularność tej klasy samochodów sprawia, że i dla przedstawicieli segmentu SUV przygotowaliśmy odpowiednią próbę. Biegnie ona zarówno po torze off-road, lekkim terenem jak i na drodze publicznej. Wszystko po to, aby ukazać pełne spektrum możliwości samochodu. Wszystko to pod okiem doświadczonych instruktorów.

Auta zgłoszone do Testu

Alfa Romeo Giulietta

Alfa Romeo Giulietta to wynik nowego podejścia do stylu i technologii. Samochód jest idealną mieszanką stylu oraz sportowego charakteru i cechuje się wyjątkowym wyglądem, który łączy kompaktowe wymiary (4,35 m długości, 1,46 m wysokości, 1,80 m szerokości z rozstawem osi równym 2,63 m) z ogromną wygodą prowadzenia i dużym bagażnikiem (350 litrów).

Fiat 500X

Zaprojektowany przez Centro Stile Fiat nowy 500X reprezentuje inny wymiar niepowtarzalnej 500-ki, w którym kultowy styl ikony Fiata 500 spotyka się nowoczesną koncepcją crossovera z właściwościami  terenowymi.

FIAT 500X oferowany jest w dwóch różnych wersjach, o dwóch różnych charakterach – jednym bardziej miejskim, charakteryzującym się detalami stylistycznymi oraz drugim off-road’owym z przeprojektowanymi zderzakami oraz dostępnym napędem 4×4.”

Hyundai Genesis

Całkowicie Nowy Genesis jest zaawansowanym technologicznie sedanem odzwierciedlającym możliwości marki Hyundai w kluczowych aspektach tworzenia samochodu, takich, jak: technika, design, styl, komfort i przyjemność z jazdy.

Flagowy model Hyundaia – najszybciej rosnącej marki motoryzacyjnej od 2005 roku (według Interbrand), wyznacza nowy kierunek dla pozycjonowania samej marki, jak i jej produktów.

Hyundai i40

i40 charakteryzuje się będzie bogatym wyposażeniem już w wersji podstawowej. Wśród proponowanych rozwiązań High-tech znajduje się asystent parkowania i utrzymania toru jazdy, jak również Bluetooth® z funkcją rozpoznawania głosu, pełna nawigacja oraz kamera cofania. Pod względem komfortu i wygody, i40 dostępny jest z elektrycznym hamulcem postojowym, systemem wentylacji przednich siedzeń, podgrzewanymi siedzeniami przednimi i tylnymi, automatycznym systemem odszraniana szyby przedniej oraz podgrzewaną kierownicą.

i40 korzysta z najnowszych technologii bezpieczeństwa aktywnego i pasywnego w celu zapewnienia maksymalnej ochrony użytkowników. W wybranych krajach, podstawowe wyposażenie stanowić będzie ESP, ABS, Hill Start Assist Control (system ułatwiający ruszanie na wzniesieniu), VSM (Vehicle Stability Management – system zarządzający stabilnością pojazdu), BAS (Brake Assist System – system wspomagania awaryjnego hamowania) i ESS (Emergency Stop Signal – sygnał ostrzegania o awaryjnym hamowaniu).

Hyundai ix35

Inspirowany kształtami natury, Hyundai ix35 to nowoczesny, wyróżniający się model segmentu C-SUV, który jest prawdziwym bestsellerem Hyundaia na rynkach europejskich. Przestronne i wygodne wnętrze zostało zaprojektowane z myślą o maksymalnym komforcie podczas jazdy, a bogate wyposażenie: od nawigacji z kamerą cofania, poprzez system Flex Steer po system inteligentnego parkowania plasują ix35 w gronie najbardziej atrakcyjnych ofert w tym segmencie. Muskularna, sportowa, a jednocześnie elegancka sylwetka tworzą wyróżniający design samochodu, podkreślony przez duży, sześciokątny grill, wykończony chromowanym obramowaniem. Samochód wyposażono w zaawansowane elementy bezpieczeństwa czynnego i biernego: ABS, EBD, a także ESP – elektroniczny system stabilizacji toru jazdy, a także 6 poduszek bezpieczeństwa – przednich, bocznych oraz kurtynowych.

Hyundai Santa Fe

Hyundai Santa Fe to nowoczesny, przestronny SUV dostępny w 5 i 7-osobowej wersji nadwozia. Wyróżnia się elegancką sylwetką, dynamicznie poprowadzonymi przetłoczeniami i charakterystycznym dla marki Hyundai, wyrazistym, sześciokątnym grillem. Samochód wyposażony jest w najnowsze systemy wzmacniające komfort codziennego użytkowania oraz zaawansowane systemy bezpieczeństwa. Dzięki temu, zdobył maksymalną notę 5 gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP, stając się liderem bezpieczeństwa w swojej klasie. Funkcje poprawiające bezpieczeństwo podróżujących to m.in.: system stabilizacji pojazdu ESC/4WD, system utrzymywania stabilności pojazdu, 7 poduszek bezpieczeństwa, czujniki przechyłu nadwozia, system kontroli zjazdu (DBC) i system kontroli pojazdu (HAC). Samochód wyposażony jest w silniki Diesla 2.0 i 2.2 o mocy 150 i 197 KM, w opcji z napędem 4×4. Santa Fe objęty jest 5-letnią gwarancją bez limitu kilometrów, uzupełnioną o 5 lat Assistance i 5 lat kontroli technicznej pojazdu.

Infiniti Q50 2.0 Turbo

Daj się ponieść pragnieniu. Rozkoszuj się nim i odkryj przyjemność zmysłów, jaką oferuje Ci luksus skoncentrowany na wrażeniach. Infiniti Q50 został zaprojektowany właśnie z myślą o tych przyjemnościach. Zapewnia niezwykłą intensywność osiągów i towarzyszących im emocji oraz najnowocześniejsze technologie – pierwsza w świecie technologia steer-by-wire; pierwszy w świecie system aktywnego asystenta pasa ruchu; wysoce konfigurowalne środowisko cyfrowe z podwójnymi ekranami dotykowymi dostępne w standardzie w całej gamie. Na dynamiczną kapsułę ochronną, okreąlaną mianem Tarczy Bezpieczeństwa, w Q50 składa się jeszcze więcej wyszukanych technologicznie systemów: inteligentne wspomaganie hamowania, system zwiększania stabilizacji poprzecznej, aktywna kontrola trakcji, układ zapobiegania kolizjom z tyłu, inteligentny tempomat z pełnym zakresem prędkości, wspomaganie kontroli dystansu, systemy eliminacji martwego pola i ostrzegania przed martwym polem oraz system ostrzegania przed kolizją z przodu. Infiniti Q50 napędza dynamiczny, benzynowy silnik 2.0 Turbo. Wielokrotnie nagradzane jakość i osiągi można zmierzyć odpowiednimi przyrządami i przedstawić za pomocą wykresów, ale prawdziwa doskonałość silników Infiniti polega na emocjach uwalnianych w czasie jazdy.

Infiniti Q50 to auto stworzone z pasją i precyzją, co czyni go atrakcyjnym dla osób niezależnych, o szerokich horyzontach, wykorzystujących samochód zarówno do celów prywatnych, jak i biznesowych, a poszukujących całkiem nowej i świeżej, a przy tym luksusowej alternatywy, która gwarantuje przyjemność z jazdy i jest oznaką prestiżu właściciela.

Infiniti Q70 2.2d

Zaprojektowany, by przyciągać uwagę, Infiniti Q70 na nowo definiuje pojęcie elegancji. Q70 charakteryzuje atrakcyjna cena, niska emisja CO2, bogatsze wyposażenie oraz nowy, śmiały i spójny dla całej gamy Infiniti wygląd. Nowy silnik Diesla 2,2l w Infiniti Q70 emituje jedynie 129 g CO2na kilometr, oferując przy tym moc 170 KM i moment obrotowy wynoszący niebagatelne 400 Nm. Silnik współpracuje z siedmiobiegową przekładnią automatyczną, dla której dostępne są magnezowe łopatki do zmiany biegu przy kierownicy. Użytkowników biznesowych zainteresuje z pewnością nie tylko nowa cena i niska emisja spalin, ale wersja Executive wyposażona w pełne reflektory w technologii LED, chromowe akcenty na przednim grillu, kamerę cofania, przednie i tylne czujniki parkowania, osiemnastocalowe felgi oraz system nawigacji Connectiviti+, zgodnie z typową dla Infiniti, bogatą specyfikacją. Ceny Q70 2.2 d Executive zaczynają się od bardzo konkurencyjnych 199 300 złotych.

Infiniti QX70 Sport Design

Charakter, siła i styl podkreślony dyskretnym, ciemnym chromem to cechy, które opisują masywne Infiniti QX70 Sport Design. Mroczną stronę QX70 zdradza ciemny chrom. Zastosowano go w grillu chłodnicy, oprawach świateł przeciwmgielnych, progach i ramce tablicy rejestracyjnej z tyłu. Tym „technicznym” wykończeniem, pasującym do uwodzicielskiego charakteru auta, podkreślono kształtne nadwozie. Koła Sport Design to 21-calowe, sześcioramienne felgi aluminiowe w czarnym kolorze, pasujące do czarnych relingów dachowych i czarnych opraw lusterek zewnętrznych. Uwodzicielskie linie połączenia bryły SUVa z dynamiką sportowego coupe napędzia jeden z silników V6: benznowy 3.7l o mocy 320 KM albo diesla 3.0l o mocy 238 KM.

QX70 w wersji Sport Design jest jeszcze bardziej wyrazistym antidotum na pudełkowość i bezbarwność SUV-ów. Konsolę centralną wykończono czarnym lakierem, zaś skóra foteli, kierownicy, zagłówków i paneli drzwiowych jest przeszyta fioletowymi nićmi. Wnętrze zachowuje przy tym wszystkie cechy podporządkowania kierowcy i intuicyjnej obsługi, z których znane jest Infiniti QX70.

Moc, dynamika i zwrotność – tymi słowami można najkrócej opisać napęd QX70 Sport Design. Samochód zawdzięcza to potężnym silnikom V6: benzynowemu lub dieslowi, zaawansowanemu technologicznie podwoziu, wyważeniu i precyzji układu kierowniczego oraz skrzyni biegów. Wypada też wspomnieć, że magnezowe łopatki zmiany biegów, które tak często są kopiowane przez konkurencję, ale nigdy z lepszymi niż w Infiniti skutkami, gwarantują kierowcom o różnych preferencjach ogrom satysfakcji z jazdy.

Jeep Cherokee

Nowy Jeep Cherokee wyraźnie podnosi poprzeczkę w swym segmencie, a do jego cech charakterystycznych należy elegancki, lecz atletyczny design, udoskonalone właściwości jezdne i wyższa dynamika jazdy szosowej, legendarna sprawność napędu Jeep 4×4 i kunsztowny wystrój wnętrza oraz szereg innowacyjnych technologii. Do jego zalet należy także oszczędność zużycia paliwa oraz bogate wyposażenie z zakresu komfortu.

Jeep Grand Cherokee

W swojej kategorii, Jeep Grand Cherokee jest najczęściej nagradzanym SUV-em w historii, charakteryzuje się doskonałymi osiągami na drodze, zachowując legendarną sprawność terenową.

Pod „podłogą” Grand Cherokee pracuje pneumatyczne zawieszenie Quadra-Lift, zapewniające optymalne warunki podczas jazdy na drodze,  jak i w terenie. Kolejną innowacją jest system kontroli trakcji Selec-Terrain, oferujący pięć trybów jazdy, spośród których można wybrać taki, który najbardziej odpowiada konkretnej nawierzchni.

Jeep Renegade

Jeep Renegade emanuje pełną wyrazistości stylistyką i charakterem, a jego wymiary czynią go idealnym samochodem  zarówno w ruchu miejskim, jak i na szlakach off-roadowych. Zaawansowany system napędu 4×4 posiada jedyną w tej kategorii samochodów funkcję dezaktywacji napędu osi tylnej, który w miarę potrzeb niewyczuwalnie zmienia się z 4×2 na  4×4 i odwrotnie, ograniczając w ten sposób straty energii i zużycie paliwa.

Lexus GS 450H

Lexus GS to luksusowy sedan wyposażony w technologie przyszłości, który na nowo definiuje pojęcie mocy. Najnowocześniejsze napędy w pełni hybrydowe pozwalają na uzyskanie mocy nawet 345KM oraz przyspieszenia do 100 km/h w zaledwie 5,9s przy zużyciu paliwa w cyklu mieszanym na poziomie zaledwie 5,9l. Projektując tego luksusowego sedana pracowano dopóki nie stał się pod każdym względem zachwycający. Efektem jest wyjątkowy poziom komfortu i ergonomii, starannie wykończone detale wnętrza wykonane z najbardziej szlachetnych materiałów oraz audiofilski system nagłośnienia Mark Levinson. Modele GS 450h w wersji F Sport wyróżnia jeszcze bardziej agresywna stylizacja, sportowe wnętrze a nawet dynamiczny układ jezdny ze skrętnymi kołami tylnej osi. To wszystko sprawia, ze Lexus GS może być zarówno komfortowym miejscem odprężenia, jak i źródłem sportowych emocji.

Lexus IS300H

Lexus IS 300h został stworzony, by zachwycać. Tym, co najsilniej przyciąga uwagę w nowym sedanie Lexusa, jest śmiały, wręcz agresywny wygląd atrapy chłodnicy o charakterystycznym kształcie wrzeciona. Dopełnieniem odważnego wizerunku są reflektory LED i światła LED do jazdy dziennej w kształcie litery L. Atletyczny profil samochodu podkreśla nisko poprowadzona linia maski, wznosząca się linia boczna i wydłużony dach w stylu coupé, który nie tylko nadaje Lexusowi IS dynamiczny wizerunek, lecz także czyni kabinę bardziej przestronną. Ponadto IS 300h, dzięki inteligentnemu napędowi hybrydowemu to samochód łączący sprzeczności – sportowe prowadzenie, moc aż 223 koni mechanicznych, niskie zużycie paliwa oraz dużą przestrzeń dla pasażerów i ich bagażu. Interaktywny system multimedialny umożliwia korzystanie z nawigacji, telefonu i sterowanie 15-głośnikowym systemem audio Mark Levinson® Premium Surround. Wszystkie elementy samochodu są wykonywane z właściwą dla filozofii Lexusa, najwyższą starannością.

Lexus NX 200t

Ostre jak krawędzie kryształu linie i atletyczna sylwetka Lexusa NX podkreślają możliwości drzemiące w jego nowym, turbodoładowanym napędzie. Moc 238 KM pozwala na rozpędzenie tego przestronnego SUV-a do 100 km/h w 7,1 sekundy, a napęd 4×4 umożliwia korzystanie z jego potencjału także poza utwardzonymi miejskimi arteriami. Jak przystało na futurystycznego SUV-a, NX 200t oferuje mnóstwo nowości z zakresu multimediów i wyposażenia wnętrza, jak np. kamerę parkowania z widokiem 360 stopni, dotykowe oświetlenie wnętrza czy indukcyjną ładowarkę do smartfonów. Nowoczesną tablicę przyrządów wyposażono w dodatkowy centralny ekran. Kierowca może wybrać czy wyświetlany będzie na nim wskaźnik ciśnienia doładowania, informacje z systemu audio czy np. czujnik przeciążeń. Kluczowe wskazania mogą być prezentowane także wprost na przedniej szybie, dzięki kolorowemu projektorowi HUD.

Lexus RC F

Nowy RC F to prowokujące coupé o wyścigowych aspiracjach popartych supernowoczesną techniką i agresywną stylizacją. Ten 477-konny samochód czerpie z najnowszych rozwiązań wynalezionych przez Lexusa – od specjalnie tkanych włókien węglowych tworzących poszycia nadwozia (analogicznie do zastosowanych w Lexusie LFA) po znany z hybryd cykl Atkinsona, który pozwala na dużo bardziej ekonomiczną pracę silnika w zakresie niskich prędkości obrotowych. Pod maską znajdziemy najmocniejszy silnik V8 stworzony kiedykolwiek przez Lexusa. Jego niesamowita moc przekazywana jest na tylne koła za pośrednictwem szybkiej, 8-biegowej sportowej przekładni automatycznej z bezpośrednią zmianą przełożeń (Sport Direct Shift). Przy redukcji biegów słyszalny jest charakterystyczny (jak mówią niektórzy — uzależniający) dźwięk „międzygazu”, a aktywny mechanizm różnicowy TVD (Torque Vectoring Differential) zapewnia znakomitą stabilność przy dużych szybkościach. Drapieżny charakter samochodu podkreślają cztery końcówki układu wydechowego oraz przednia atrapa chłodnicy, o charakterystycznym kształcie klepsydry. Ostro zarysowany kształt reflektorów nie pozostawia wątpliwości odnośnie marki nadjeżdżającego samochodu.

Mercedes CLA Shooting Brake

Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake (X 117) 2014, calcitweiß Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake (X 117) 2014, calcite whiteNiepowtarzalna, dynamiczna sylwetka zdążyła już uczynić Mercedesa CLA ikoną designu. Przedłużony kontur dachu, smukła linia szyb, zmysłowe przetłoczenia – oto CLA Shooting Brake. Zdecydowane rysy potęgują jego niespotykany dynamizm. Atletyczną posturę Shooting Brake’a podkreślają szerokie tylne lampy w kształcie skrzydeł. Elegancki, spłaszczony tył kryje ustawny bagażnik o pojemności od 495 do 1354 litrów. Co więcej, po ustawieniu oparć tylnej kanapy w pozycji „cargo” przestrzeń ładunkowa ma objętość 595 litrów, a w kabinie nadal może podróżować pięć osób. Starannie skompilowana lista opcji wyposażenia obejmuje między innymi panoramiczny, elektrycznie otwierany dach oraz 13-punktowy układ nastrojowego oświetlenia kabiny w 12 kolorach, które można dopasować do preferencji i nastroju. Jest to jednocześnie samochód ekonomiczny. W najoszczędniejszym wariancie – CLA 200 CDI o mocy 136 KM – w cyklu NEDC zużywa średnio 3,9 l/100 km, a jednocześnie osiąga prędkość maksymalną 215 km/h. CLA Shooting Brake to synteza emocji, bezpieczeństwa i funkcjonalności w luksusowym wydaniu.

Mercedes Klasy C

Mercedes-Benz C250, AMG Line, Avantgarde, Diamantsilber metallic, Leder Cranberryrot/Schwarz, Zierelemente Holz Esche schwarz offenporig, (W205), 2013Klasa C to najpopularniejszy model Mercedes-Benz. Poprzednia generacja zaprezentowana w 2007 roku, znalazła na świecie ponad 2,4 mln nabywców. Zmysłowa stylizacja, innowacyjna technologia, umiarkowane zużycie paliwa, a także niepowtarzalny design Klasy C – to atuty, które od lat pozostawiają konkurencję daleko w tyle. Mercedes Klasy C stanowi kwintesencję współczesnego luksusu łącząc w sobie komfortowe, technologicznie zaawansowane rozwiązania, wysokiej próby materiały i sportowy sznyt. Istotny udział ma w tym nowa, 4-wahaczowa oś przednia. Surowe nadwozie Klasy C stanowi podstawę dla uzyskania niewielkiej masy własnej, maksymalnej sztywności, optymalnego poziomu hałasu i wibracji oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa. Jest także bardzo oszczędna, ustanawiając tym samym nowe klasowe standardy ( w modelu C 220 BlueTEC ECO uśrednione zużycie paliwa wynosi 3,9 l/100 km). Klasa C ucieleśnia w bezkompromisowym stylu maksymę Mercedes-Benz: najlepsze albo nic, „the best or nothing”.

Mercedes Klasy E Coupe

Mercedes-Benz E 500 Coupé mit AMG Sportpaket, (C 207), 2012, Lack: feueropal, Ausstattung: Leder Nappa schwarz/ porzellanKlasa E to przede wszystkim połączenie inteligencji, efektywności i komfortu podróży. Świeże, wyraziste linie nadwozia skrywają przełomowe rozwiązania technologiczne, zapewniając jej przewagę nad konkurentami w każdych warunkach. Klasyczne proporcje takie jak: długa maska, smukła linia boczna, nisko poprowadzona krawędź dachu i muskularny tył odzwierciedlają doświadczenie Mercedes-Benz w projektowaniu niepowtarzalnych samochodów coupé. Stylowe materiały i precyzyjny montaż współgrają z ekspresyjnym designem nadwozia. Przez całą deskę rozdzielczą biegnie dwuczęściowe wykończenie, dostępne w wersji wzorowanej na drewnie lub aluminium. Trzy słowa najlepiej oddają charakter Klasy E Coupé: zniewalająca, sportowa, pasjonująca. To prawdziwy samochody marzeń.

Merceders Klasy M

M-Klasse ML 250 BLUETEC (W166) 2011Pełne siły rysy Klasy M nie pozostawiają złudzeń, z jakim modelem mamy do czynienia. Z przodu dominuje szeroki, elegancki wlot powietrza z umieszczoną centralnie gwiazdą oraz zintegrowane ze zderzakiem oświetlenie LED do jazdy dziennej. We wnętrzu Klasy M wszechstronność SUV-a spotyka się z atmosferą, jaką zapewniają limuzyny marki Mercedes-Benz. Wystarczy rzut oka na przejrzyste, wyrafinowane w formie zegary, szeroką konsolę środkową z wyświetlaczem systemu COMAND oraz ekskluzywne detale, by odkryć, że to idealne miejsce na dalekie wyprawy. Zależnie od upodobań klienta, kokpit może zostać wykończony okładzinami z jednego z czterech gatunków drewna lub aluminium. Bezkompromisowe połączenie bezpieczeństwa, komfortu jazdy i dynamiki prowadzenia to tylko niektóre z atutów Klasy M.

Toyota Avensis

Toyota Avensis to idealne auto dla każdego kierowcy. Nowy, charakterystyczny wygląd pozwala się wyróżnić na tle innych, a zintegrowane rozwiązania technologiczne to pomysł na miarę czasów, w których żyjemy.

Nową Toyotę Avensis wyróżniają m.in: nowoczesne systemy bezpieczeństwa, dynamiczny design auta, przednie reflektory w technologii Pure LED, nowe wzory felg aluminiowych, nowa paleta kolorów lakieru, tapicerka dual interior w kolorach szarym lub terracotta, Alcantara, skóra, najwyższej jakości detale, 8″ wyświetlacz, nowa multifunkcyjna kierownica obszyta skórą Nappa, kolorowy wyświetlacz między zegarami.

Unowocześniona gama silników składa się z bezawaryjnych i ekonomicznych jednostek benzynowych i wysokoprężnych: dwa kompletnie nowe silniki Diesla 1,6 D-4D (112 KM) i 2,0 D-4D (143 KM) zapewniające doskonałą dynamikę i niezrównaną oszczędność paliwa, ulepszone silniki benzynowe i zmodyfikowana bezstopniowa przekładnia Multidrive S.

 

Toyota Land Cruiser

Nowy Land Cruiser 150 to legendarny model Toyoty z napędem 4×4 o ponad 60-letniej tradycji, cechujący się bardzo wysoką jakością materiałów wykończeniowych, wytrzymałością i bezawaryjnością. Ze swoją sportową zwrotnością i niezrównaną wytrzymałością, został zaprojektowany tak, aby sprostać najbardziej wymagającym wyzwaniom drogowym. Auto to posiada niezwykle zaawansowane systemy off-roadowe, takie jak systemy wspomagające pokonywanie podjazdu i zjazd ze wzniesienia, układ zmiennej sztywności stabilizatorów, system zmiennej charakterystyki napędu w zależności od terenu, system 4 kamer pokazujących obraz wokół pojazdu. Odświeżona stylistyka i większy komfort potęgują niepowtarzalne wrażenia płynące z jazdy Nowym Land Cruiserem 150.

Toyota Prius+

Wprowadzony do sprzedaży w 2012 roku, Prius+ był pierwszym siedmiomiejscowym samochodem hybrydowym dostępnym na europejskim rynku. Zaawansowane funkcje, w które wyposażono Toyotę Prius+, sprawią, że od teraz każda podróż będzie dziecinnie prosta. Inteligentne technologie Toyoty, takie jak wyświetlacz projekcyjny HUD (Head Up Display), który pokazuje wszystkie ważne informacje dot. jazdy na przedniej szybie na wysokości Twoich oczu, oraz inteligentny system parkowania (IPA), są niezwykle intuicyjne w obsłudze. To właśnie dzięki nim jazda Toyotą Prius+ będzie niezwykłym przeżyciem. Toyota Prius+ oferuje niezliczone możliwości dopasowania ustawienia siedzeń i przestrzeni bagażowej do własnych potrzeb. W aucie z łatwością zmieści się siedem osób, gdy podwozisz dzieci z plecakami do szkoły, lub pięć, gdy wybieracie się na długie wakacje z wypełnionymi po brzegi walizkami. Możesz również złożyć środkowe siedzenia, aby zmieścić deskę snowboardową, a nawet wszystkie pięć siedzeń, jeżeli zamierzasz zabrać ze sobą w podróż rowery

Toyota RAV4

Toyota RAV4 jest uważana za prekursora segmentu SUV. Debiutowała na rynku w 1994 roku i od tego momentu jest jednym z najchętniej wybieranych samochodów w segmencie. Potwierdzeniem niezwykłej popularności Toyoty RAV4 jest już ponad 4 i pól miliona sprzedanych sztuk na całym świecie. Nowy RAV4 wyróżnia się nowoczesną stylistyką, ponadczasowym designem oraz najwyższą jakością materiałów użytych do wykończenia wnętrza. Wymiary, oraz funkcjonalność auta zapewniają komfortową podróż dla pięciu osób. Wyjątkowość RAV4 to innowacyjny, zintegrowany dynamiczny system napędowy (IDDS), który zapewnia wyjątkowe osiągi oraz maksymalną przyczepność bez względu na rodzaj nawierzchni czy pogodę. Napęd ten pozwala na płynną, stabilną i kontrolowaną jazdę, dzięki czemu podróże stają się prawdziwą przyjemnością. RAV4 to jedna z największych przestrzeni bagażowych w swojej klasie, której pojemność przy złożonym drugim rzędzie siedzeń wynosi aż 1764 litrów.

Volkswagen Golf R

Volkswagen Golf RTo bezkompromisowy hatchback, który swoimi osiągami przewyższa model GTI. Golf R to nie tylko najszybszy samochód w gamie Volkswagena, ale także najmocniejszy Golf w historii koncernu. 300 koni mechanicznych, napęd na obie osie i skrzynia DSG sprawiają, że to samochód dla prawdziwych fanów motoryzacji.

Volkswagen Passat Bi-Turbo

Volkswagen Passat Bi-TurboNiezwykle interesujący pod względem techniki jest najmocniejszy czterocylindrowy silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem (TDI), jaki kiedykolwiek był oferowany przez Volkswagena: nowy 2,0-litrowy silnik bi-turbo o mocy 176 kW/240 KM, zużywający zaledwie 5,3 l/100 km (emisja CO2: 139 g/km). Passat Limousine z tym silnikiem rozwija prędkość maksymalną 240 km/h, Variant – 238 km/h

Atrakcje

Na Uczestników Fleet Auto Premium czekają dodatkowe atrakcje, w tym m.in.: :

Strefa Supersport

Jazda_Ferrari_Kielce019Moduł dla prawdziwych koneserów motoryzacyjnych. Specjalnie dla uczestników przygotowana zostanie grupa legendarnych super sportowych samochodów. Kultowe Porsche 911 Turbo S, Nissan GT-R, Lamborghini Gallardo czy Ferrari 458 Italia to tylko kilka z nich. Jazdy nimi za kierownicą oraz jako pasażer dostępne będą dla zwycięzców konkursów przeprowadzonych w trakcie całego dnia testów.

Strefa hotelowa

budynek_009_copy_1Bazą eventu będzie Hotel ***** OdysseyWellness & SPA – przez branżę turystyczną nagrodzony tytułem najlepszego hotel tego typu w Polsce! To tutaj po dniu pełnym wrażeń oraz emocji podsumujemy całodniowe testy, z przyjemnością wymieniając się wspólnymi doświadczeniami na temat poszczególnych modeli samochodów i nie tylko! Zapraszamy także do chwili relaksu w niesamowitej strefie Wellness& SPA!

Partnerzy

alfaromeofiathyundaiinfinitijeeplexus mercedestoyotavw_logo